Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo aug 15, 2012 8:44 pm
door p@p@zs
:shock:Ruimte zat! Zou mij ook wel lijken..

Geplaatst: wo aug 15, 2012 9:03 pm
door JD
echt wel 8)

maar wat moet je nou nog doen aan de coupe ?

Geplaatst: do aug 16, 2012 4:46 pm
door mathyn
De kleine stukjes even spuiten en de spoiler spuiten en daan kan die naar de apk maar ik maak hem eerst hellemaal af :D

en die ruimte huren wij samen met een kapschuur ernaast is op een boerderij(twente he).
Daar knappen we onder andere ook nog een camper op en mijn coupe en in de toekomst maybe nog een rover?

groet mathyn ;)

coupe is goedgekeurd!

Geplaatst: di aug 28, 2012 10:53 pm
door mathyn
Naar lang knoeien en knutselen mag die eindelijk de openbare weg op.

Vandaag eerste echte ritje gemaakt en hij rijd echt heel goed en fijn.

Alleen zit ik met een probleem mijn lak aan de achterkant heeft wat doffe plekjes :oops:

Maar is dit weg te werken met commendant 3 of 4? of iets een ander poetsmiddel?

Graag hoor ik het eventueel kan ik nog wel even een fotootje schieten

Alvast bedankt

mathyn