Pagina 2 van 2

Geplaatst: vr jun 15, 2012 3:16 pm
door StefanS
Auto slaat niet meer aan. Ik kan dat een paar dagen terug ook al, toen aangetrokken en toen wou het wel weer. Maar nu vanmiddag wil ik weg, en hij slaat gewoon helemaal niet meer aan, geen enkel prutteltje. Volgens mij is mijn benzine pomp nu echt aan het overlijden..
Vanmorgen startte hij nog redelijk vlot en na een half uur stilstand ook nog.
Wat denken jullie?

Geplaatst: vr jun 15, 2012 4:35 pm
door JB45
Als je brandstofpomp slecht is, dan kom je voor dit soort dingen te staan.
Heb het zelf meegemaakt met m'n BMW 320d waar de pomp van stuk was op de electronica. Maarja, na 416.000km mocht dat ook wel...

Ik zou als ik jou was een andere pomp scoren.