Pagina 2 van 2
Geplaatst: vr okt 21, 2011 11:26 pm
door Bart-K
Ik zou een auto toch altijd zelf willen zien/rijden voor de koop.
Zo ver is het nou toch ook weer niet??
Geplaatst: za okt 22, 2011 10:38 am
door arthur623
Bart-K schreef:Ik zou een auto toch altijd zelf willen zien/rijden voor de koop.
Zo ver is het nou toch ook weer niet??
Natuurlijk zou ik een auto nooit ongezien kopen of zonder proefrit. Ik heb alleen de afgelopen weken een aantal ritjes gemaakt naar auto's die volgens de advertentie en verkoper in 'nieuwstaat' zijn en vervolgens van ellende uit elkaar vallen. Ik snap heus wel dat deze prijsklasse niet al te veel goeds brengt, maar je kan altijd geluk hebben. Dus ik dacht..mocht er iemand vlakbij wonen, mooi meegenomen.
Geplaatst: za okt 22, 2011 11:15 am
door arthur623
Wie weet welke uitvoering Rover 25 dit is? (met chromen buitenspiegels)
Een classic, trendy, sprite of sterling?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ckbt4ruc2mxw
Geplaatst: za okt 22, 2011 11:37 am
door bam
Dit is nou zo'n lokatie waar de begrenzer van mijn vespa meteen eraf gaat en ik volgas doorrijd, en als mijn jongste (van 1.90 meter met sportschoollichaam) daar i.d. buurt moet zijn blijft zijn horloge en blackberry thuis.

Geplaatst: za okt 22, 2011 11:47 am
door arthur623
bam schreef:
Dit is nou zo'n lokatie waar de begrenzer van mijn vespa meteen eraf gaat en ik volgas doorrijd, en als mijn jongste (van 1.90 meter met sportschoollichaam) daar i.d. buurt moet zijn blijft zijn horloge en blackberry thuis.

Wattes?
Geplaatst: za okt 22, 2011 12:09 pm
door bam
Wegwezen daar
Geplaatst: za okt 22, 2011 12:43 pm
door 118GTR
bam schreef:Wegwezen daar
Regio Almere bedoel je, couldn't agree more.
Is dat serieus zo'n rare buurt, ziet er toch wel okay uit. Gewassen auto's zonder schade, mooie parkeerplekken, mooi gras, geen troep her en der.
Geplaatst: za okt 22, 2011 11:48 pm
door bam
Iedere stad heeft zo zijn ding wij in Almere buiten hebben de molenbuurt wat niet geheel zuiver is. Maar de stedenwijk in Almere stad daar meot je gewoon niet wezen.
Geplaatst: zo okt 23, 2011 5:01 pm
door arthur623
Tsja...wat moet ik daar nou op zeggen. Kom zelf uit Rotterdam, en ben echt wel wat gewend. Heb jaren gewerkt in 2 van de 3 slechtste wijken van Nederland (Pendrecht en Oude Noorden). De verkoopster van de auto is een particuliere dame die netjes abn spreekt. Vind het wel erg ver gaan om alle inwoners van een bepaalde buurt over een kam te scheren.
Zou ook wel fijn zijn als iemand antwoord gaf op mijn vraag: welke uitvoering is dit met de chromen spiegels en sportstoelen? en zijn de sideskirts en achterspoiler standaard of afkomstig van een ZR of iets dergelijks?
Geplaatst: zo okt 23, 2011 5:50 pm
door Johnny_D
Bart-K schreef:Ik zou een auto toch altijd zelf willen zien/rijden voor de koop.
Zo ver is het nou toch ook weer niet??
Nergens voor nodig joh. Heb ik met de coupe ook niet gedaan

Geplaatst: zo okt 23, 2011 7:14 pm
door Thomas
Geplaatst: zo okt 23, 2011 8:00 pm
door arthur623
ah thanks, even goed doorlezen.
Edit: zie dat de auto in het bezit van WouterRover25 de 2 ton heeft gepasseerd. De teller zou nu weer op 150k staan. De verkoper beweert wel dat er een nieuw blok in ligt, dus dat zou daar aan liggen. Verkoper stuurt me morgen een lijst met wat er dan allemaal vernieuwd/nieuw zou zijn aan het blok en de auto.
Wordt vervolgd, zowiezo leuk om de waarheid boven tafel te krijgen;)
Geplaatst: zo okt 23, 2011 8:52 pm
door bam
Oh wat heerlijk had ik toch
gelijk

Geplaatst: ma okt 24, 2011 6:47 pm
door arthur623
bam schreef:Oh wat heerlijk had ik toch
gelijk

Hmm, heb via de oude eigenaar (WouterRover25 op dit forum) achterhaald dat hij zijn auto met motorschade aan een handelaar had verkocht, die van plan was er een ruilblok in te hangen. Kennelijk is dit gebeurd en biedt de nieuwe eigenaar de auto nu te koop aan. De nieuwe eigenaar gaat me de papieren sturen waaruit blijkt hoe/wat er vervangen is. Vind het alleen vreemd dat ze de auto 2 maanden na aanschaf alweer wil verkopen. Wouter geeft zelf aan dat het op het blok na een goede auto was.
Geplaatst: ma okt 31, 2011 8:28 pm
door gekske
oud west en spangen waren slecht en nu ook Katendrecht of zijn alle buurten in R'dam slecht? Ik zou de auto niet willen en km stand aanpassen is niet van deze tijd....

Geplaatst: ma okt 31, 2011 11:37 pm
door arthur623
Zit een ruilblok in de auto en daarbij zijn ook de distributie en waterpomp vervangen. Op zich best een interessante auto. Enige nadeel is dat de airco kapot is volgens Wouter, en de verkoper dit verzuimt te melden. Voor 1500 heb je een leuke auto, als je hem daar voor meekrijgt.