Geplaatst: di dec 14, 2010 7:39 pm
Die hangen we apart.jerotje schreef:Nah, sommige helmonders vallen wel mee![]()
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/
Die hangen we apart.jerotje schreef:Nah, sommige helmonders vallen wel mee![]()
Ja hoor, aangezien hij op zich zelf woont, had hij ook ergens anders kunnen gaan wonenJimi schreef:Kun je ook niets aan doen peter![]()
mwhahapeter.evers schreef: Die hangen we apart.
Mwaah iets ernaast haha... Mookhoek = Strijenarjan_m schreef:Mookhoek zeker, das idd zo'n stratenplan![]()
Ik heb familie in Klaaswaal en Numansdorp, ik ken de omgeving wel ja...