Pagina 2 van 2

Geplaatst: di dec 14, 2010 7:39 pm
door tomcat.t16
jerotje schreef:Nah, sommige helmonders vallen wel mee :)
Die hangen we apart.

:lol:

Geplaatst: di dec 14, 2010 8:50 pm
door Johnny_D
Jimi schreef:Kun je ook niets aan doen peter :mrgreen:
Ja hoor, aangezien hij op zich zelf woont, had hij ook ergens anders kunnen gaan wonen :+

Geplaatst: di dec 14, 2010 10:43 pm
door Mean Green
peter.evers schreef: Die hangen we apart.

:lol:
mwhaha :lol:

Geplaatst: di dec 14, 2010 11:49 pm
door FMB
arjan_m schreef:Mookhoek zeker, das idd zo'n stratenplan :mrgreen:

Ik heb familie in Klaaswaal en Numansdorp, ik ken de omgeving wel ja...
Mwaah iets ernaast haha... Mookhoek = Strijen ;)
Drie x zuchten en ik zit in Mookhoek daar niet van :?