Pagina 2 van 2
Geplaatst: ma nov 22, 2010 6:56 pm
door matthias117
ik voeg daarbij toe:
mensen die DENKEN dat ze kunnen rijden
mensen die als een gestoorde door druk verkeer jakkeren
mensen die geen inzicht hebben in het verkeer
en onhoffelijke mensen
Geplaatst: ma nov 22, 2010 7:01 pm
door tomcat.t16
Ja, inderdaad... en mensen die vinden dat hun auto de snelste van de wereld is... en vervolgens 65 gaan rijden waar je 80 mag. En als je wilt gaan inhalen met een iets minder snelle auto, geven ze gas bij om vervolgens terug te zakken naar 65...
Geplaatst: ma nov 22, 2010 7:03 pm
door matthias117
oh je hebt het over de gemiddelde audi/bmw bestuurder?
daar heb je er véél van hoor, niet allemaal maar toch veel
om gek van te worden vind ik ze

Geplaatst: ma nov 22, 2010 7:07 pm
door tomcat.t16
Jij mag nooit meer raden... we gaan door voor de broodrooster

Geplaatst: ma nov 22, 2010 7:08 pm
door matthias117
de broodrooster?
ik weet niet of ik op mijn bauknecht kan gaan rijden, denk dat het ook vrij warm gaat worden

Geplaatst: ma nov 22, 2010 7:29 pm
door tomcat.t16
matthias117 schreef:de broodrooster?
ik weet niet of ik op mijn bauknecht kan gaan rijden, denk dat het ook vrij warm gaat worden

Je kunt hem in je stoel bouwen... dan heb je stoelverwarming... maar dan moeten we nog even doorspelen voor de omvormer

Geplaatst: ma nov 22, 2010 8:02 pm
door matthias117
gaan m'n ouders niet bepaald fijn vinden , want er zit er al 1 in xD
kan ik altijd zeggen dat ik hem aan gepast heb en dat het nu een mobiel broodrooster/seat stoelverwarming is xD
vast beter dan die duitse vodden

Geplaatst: ma nov 22, 2010 8:43 pm
door BarryBrm
Heb al stoelverwarming in me AUDI
Maar ik rijd iig wel flink door, meestal iets veel te hard dus dat is ook weer niet goed.
( maar het schiet wel lkker op

)
Vooral smorgens als ik naar tilburg rijd en dan tilburg noord naar dongen ( nieuwe weg ).
Geplaatst: ma nov 22, 2010 9:29 pm
door Rik
peter.evers schreef:Mensen die bellen en niet opletten.
Inderdaadski! Dat handloos bellen vind ik persoonlijk niet eens zo interessant aangezien er nog steeds genoeg (bijna) ongevallen gebeuren door dat men de kop er gewoon niet bij heeft. Laatst heb ik bijna een Sunny aangereden omdat die knikeend zo hard ruzie aan het maken was via de Parrot dat 'ie even vergat dat 'ie 3 banen opgeschoven en dús bedacht om in een zwiep weer naar rechts te gaan...
... Krijg je weer zo'n topic over wat er gebeurt als je met een Land Rover een Sunny aanrijd. "Daar worden we niet vrolijk van!"

Geplaatst: ma nov 22, 2010 9:58 pm
door Järv