Pagina 2 van 2
Geplaatst: do nov 11, 2010 10:04 pm
door Johnny_D
Ik ga voor de krekel.
En anders is het toch echt gewoon je multiriem

Geplaatst: wo nov 24, 2010 7:48 pm
door robinthart
Het heeft even geduurd maar er zijn twee snaren (riemen vervangen). Alleen toch blijkt het dit niet te zijn. Het geluid is nog steeds aanwezig. In de neutraal stand lijkt het minder, maar in de drive stand hoor je het nog steeds. Zeker als de motor warm is. Ook tijdens het gasgeven wordt het geluid erger.
Heeft iemand nog andere ideeën wat het kan zijn?
Geplaatst: do nov 25, 2010 1:15 am
door tomcat.t16
Spanrol?
Geplaatst: do nov 25, 2010 11:55 am
door ColinB
Versnellingsbaklagers, lagers dynamo/waterpomp, idd spanrol...