Pagina 2 van 2

Geplaatst: za nov 06, 2010 3:22 pm
door ICE
Dag allemaal,

Heb me coupe ondertussen open gekregen, niet via het palletje want dat zat allemaal vastgeklemt, maar via het dak. Half uur bezig geweest en niemand die me vroeg wat ik toch aan het doen was, hmmm.
De deur van binnenuit m.b.v. een stuk hout en een grote hamer drie klappen uitgedeelt en het werk allemaal weer. Deur sluit en opent weer. De centralevergendeling en startonderbreking functioneren ook weer. Ikke blij na die paar weken kon ik weer rijden naar de garage, waar afgelopen maandag de schade expert langs is gekomen om het schadebedrag vast te stellen. Doe eens een gok?
Well verder is het nu afwachten hoe lang het gaat duren gezien het wordt verhaalt op de dader.

Groetjes,

Eis Bos

Geplaatst: zo nov 07, 2010 1:05 am
door Johnny_D
€1000?

Geplaatst: zo nov 07, 2010 3:37 pm
door p@p@zs
Altijd teveel :| (geen schade was natuurlijk beter geweest)

Geplaatst: zo nov 07, 2010 8:24 pm
door vlad
Doorrijden na een aanrijding is een MISDRIJF, derhalve aangifte doen!
Bij een puntenrijbewijs komt dat op -1 punt

Vlad

Geplaatst: zo nov 07, 2010 9:01 pm
door Johnny_D
vlad schreef:Doorrijden na een aanrijding is een MISDRIJF, derhalve aangifte doen!
Bij een puntenrijbewijs komt dat op -1 punt

Vlad
en je zelf niet eens voorstellen voordat je iets gaat posten, zonder het topic te lezen. word hier ook beschouwd als een misdrijf :stick: