Pagina 2 van 2

Geplaatst: ma okt 18, 2010 8:52 am
door tomcat.t16
Wat is het voordeel van een knipperende led op je dashboard als je in een overvolle parkeergarage staat? :+

Geplaatst: ma okt 18, 2010 12:19 pm
door The Flying Dutchman
Yme schreef:Hmm...toch vreemd, de mijne doet toch echt knipperen met alle knipperlichten, 1x bij openen en 3x bij op slot doen :|
Dan is er een aftermarket-module ingebouwd.

Geplaatst: ma okt 18, 2010 5:24 pm
door JasperBreda
peter.evers schreef:Wat is het voordeel van een knipperende led op je dashboard als je in een overvolle parkeergarage staat? :+
Haha, ik doelde ook meer op de alarmlichten;)

Geplaatst: ma okt 18, 2010 5:34 pm
door Yme
The Flying Dutchman schreef:Dan is er een aftermarket-module ingebouwd.
Hmmm....Okee..Waar zou ik die dan kunnen vinden want nu ben ik toch wel benieuwd, had last nog een 214 gezien bij een bedrijf hier in de buurt en die deed ook 'Hallo' zeggen :+

Geplaatst: ma okt 18, 2010 5:43 pm
door The Flying Dutchman
Ergens tussen de voor- en achterbumper. :+

(oftewel: geen idee)

Geplaatst: ma okt 18, 2010 6:41 pm
door Rik
The Flying Dutchman schreef: Dan is er een aftermarket-module ingebouwd.
Ik denk dat alle bubbles die knipperlichtjes zo hebben (wellicht vanaf een bepaald bouwjaar) hebben. De 25 deed exact hetzelfde. Misschien had je een alarmklasse extra op de optielijst staan destijds?

Wij zijn R8'tjes gewend, die hebben alleen een ledje wat poco-loco gaat als je 'm op slot doet (ook nog 'ns afhankelijk van bouwjaar; sommigen doen het alleen met de afstandsbediening, die van 95+; en die van voor 95 doen het met de sleutel aangezien die geen afstandsbediening hebben).

Als er een aftermarketmodule is ingebouwd zit 'ie waarschijnlijk ergens achter je dash in de buurt van je middenconsole.

Geplaatst: ma okt 18, 2010 7:57 pm
door Yme
De mijne is '99 en heeft het dus wel en zoals ik zei kwam ik laatst nog eentje tegen hier in de buurt en die was van '98 en dat was hetzelfde geval, die zei ook netjes hallo :mrgreen:
Misschien dat het in de brochure staat zal er even in duiken (heb er nog 1 van '98 hier liggen)

Geplaatst: ma okt 18, 2010 8:40 pm
door Double A
M'n ZR laat em toch fkes zien met z'n pinkertjes :twisted: :+