Geplaatst: ma okt 18, 2010 8:52 am
Wat is het voordeel van een knipperende led op je dashboard als je in een overvolle parkeergarage staat? 
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/
Dan is er een aftermarket-module ingebouwd.Yme schreef:Hmm...toch vreemd, de mijne doet toch echt knipperen met alle knipperlichten, 1x bij openen en 3x bij op slot doen
Haha, ik doelde ook meer op de alarmlichten;)peter.evers schreef:Wat is het voordeel van een knipperende led op je dashboard als je in een overvolle parkeergarage staat?
Hmmm....Okee..Waar zou ik die dan kunnen vinden want nu ben ik toch wel benieuwd, had last nog een 214 gezien bij een bedrijf hier in de buurt en die deed ook 'Hallo' zeggenThe Flying Dutchman schreef:Dan is er een aftermarket-module ingebouwd.
Ik denk dat alle bubbles die knipperlichtjes zo hebben (wellicht vanaf een bepaald bouwjaar) hebben. De 25 deed exact hetzelfde. Misschien had je een alarmklasse extra op de optielijst staan destijds?The Flying Dutchman schreef: Dan is er een aftermarket-module ingebouwd.