Geplaatst: ma okt 11, 2010 7:17 pm
De dealer in Badhoevedorp (mag geen reclame maken :P) heeft mijn probleem opgelost!!! Het betrof het hoogspanningsgedeelte van de onsteking, dus bougiekabels, verdeler en fan vervangen (Voor weinig)
En mijn rovertje rijd wer als een zonnetje!!!
Greetz Jimi
En mijn rovertje rijd wer als een zonnetje!!!
Greetz Jimi