Pagina 2 van 2

Geplaatst: ma okt 11, 2010 7:17 pm
door Jimi
De dealer in Badhoevedorp (mag geen reclame maken :P) heeft mijn probleem opgelost!!! Het betrof het hoogspanningsgedeelte van de onsteking, dus bougiekabels, verdeler en fan vervangen (Voor weinig)

En mijn rovertje rijd wer als een zonnetje!!!

Greetz Jimi