Pagina 2 van 2
Geplaatst: zo aug 01, 2010 7:15 pm
door The Flying Dutchman
En langzaam maar zeker begint het licht wat helderder te schijnen.

Geplaatst: ma aug 02, 2010 9:32 am
door FlyingFish
Ik vond net een bone die je moet verstellen, gaat aan een kant een bout door, andere kan is een busje met twee flensjes eraan. Komt op hetzelfde neer.
[/quote]
Hoi Riksel, bedoel je dus een andere bone steken? Is als ik het goed begrijp een ander onderdeel dat de sporing regelbaar maakt. Moest je daar een link van hebben zou ik het graag eens bekijken. ben curieus.
Maar de ringen zullen het mss moeten doen om terug in Belgie te raken.
Daar ga ik de veerpoten met amortiseurs vervangen (heb deze liggen).
Problemen zijn begonnen toen ik twee watervaten (koud en verwarmd op koelwater motor voor een douche), een pneumatisch uitschuifbare tafel (om men duikfles op te zetten en aan te doen) en nog wat rommel in de koffer geïnstalleerd had voor men eindwerk EM.
Alles is er ondertussen terug uit maar de banden blijven nog steeds schuin afslijten. Dus de okkazie poten die ik liggen heb eronder en waarschijnlijk zal alles opgelost zijn, juist een beetje werk.
Nogmaals bedankt voor de info.
Jef
Geplaatst: ma aug 02, 2010 9:36 am
door Rik
FlyingFish schreef:Hoi Riksel, bedoel je dus een andere bone steken?
Nee, ik bedoelde enkel dat ik de bone heb gevonden die JIJ op JOUW auto moet verstellen.

Ik dacht dat ´ie uit twee delen bestond, maar 't is een geheel. Bone zit aan de buitenkant vast met 1 bout in de lengterichting (van de auto) en met 2 in het chassis/carrosserie.
Anyhow, je zit het wel met het wiel eraf.

Good luck!