Pagina 2 van 2

Geplaatst: za jun 19, 2010 2:19 pm
door Gerald-17
met een kroonsteentje ertussen werkt t ook wel ;)

Geplaatst: za jun 19, 2010 2:32 pm
door type3
littldevil schreef:kzou liefst niet van het draadje in de armatuur aftakken maar vanuit de kabelboom maar ik weet ni waar de voedingsdraden binne lopen :s
ga zo een "stroomdiefje" halen, dat klik je over de originele draad, en hang je de nieuwe in.

Geplaatst: za jun 19, 2010 2:37 pm
door tomcat.t16
Gerald-17 schreef:met een kroonsteentje ertussen werkt t ook wel ;)
Gebruik NOOIT kroonsteentjes in een auto :D

Geplaatst: za jun 19, 2010 9:42 pm
door type3

*

Geplaatst: za jun 19, 2010 10:05 pm
door Wildermans_Zr_MkII
ik heb de us modules al een dikke maand erin zitten, heb ze ook bij onlinestylingpart gehaald en ben er tevreden van. Heb al politiecontrole gehad en ze hebben er niks van gezegd.

Afbeelding

Geplaatst: zo jun 20, 2010 12:08 pm
door Robbrm
type3 schreef:Dit is dus wat je nodig hebt:
http://www.rdae.nl/kabelschoenen-div/sn ... Path/44_82
liefst die ook niet.. gewoon solderen! anders krijg je vroeg of laat storingen erin

Geplaatst: zo jun 20, 2010 12:12 pm
door littldevil
bij het kitje dat ik gekregen heb zitten er ook van die stroomdiefjes
solderen is natuurlijk de beste oplossing maar je moet er de plaats en vaste hand voor hebben :p

Geplaatst: zo jun 20, 2010 12:21 pm
door Robbrm
dat is waar, maar als je er even de tijd voor neemt en netjes af isoleert dan is het een stuk netter en minder storingsgevoelig
bij trekhaken krijg je die ook meestal, heb al is een met die dingen aangesloten en was wel sneller maar klant kwam wel terug (ja.. de kostblokjes wel goed gedrukt) nu solderen we alles en niemand komt terug.

Geplaatst: zo jun 20, 2010 1:47 pm
door tomcat.t16
Kabelschoentjes zijn in de auto de beste oplossing, als je met loodvrije tin soldeert heb je kans dat de verbindingen breken als ze onderhevig zijn aan veel trillingen.

Loodvrije tin is sinds ??? bij wet verboden, ik gebruik het lekker nog steeds, maar de verbindingen zijn echt een stuk minder degelijk.

Geplaatst: zo jun 20, 2010 2:07 pm
door littldevil
ik heb nog een halve kilo tin + lood liggen ( waar school al niet handig voor is :twisted: ) en dan in combinatie met een krimpkous er over is dat enorm stevig persoonlijke mening

Geplaatst: zo jun 20, 2010 2:26 pm
door tomcat.t16
littldevil schreef:ik heb nog een halve kilo tin + lood liggen ( waar school al niet handig voor is :twisted: ) en dan in combinatie met een krimpkous er over is dat enorm stevig persoonlijke mening
Klopt... als je nog tin met lood hebt wel ja. Zelf gebruik ik zoveel mogelijk kabelschoentjes. Maar mijn dashboard kabelboom heb ik ook met lood gebakken ;)

Geplaatst: wo jun 30, 2010 12:33 am
door littldevil
US lights geinstalleerd
ze zijn gesoldeerd :lol: k*t connectorkes loste continu

Afbeelding

Geplaatst: wo jun 30, 2010 12:47 am
door Robbrm
:thumb: