Pagina 2 van 2
Geplaatst: ma mei 24, 2010 10:52 am
door Yme
Daar sluit ik me ook volledig achter, het is misschien een stukkie duurder maja het betaalt zich dubbel en dwars terug in geluid en kwaliteit.
Geplaatst: ma mei 24, 2010 11:43 am
door s1009550
ja, dat ik ook wel weer zo. En die einddemper kun je er bij een volgende auto ook weer onder zetten, dus je hebt er heel lang plezier van.
Dan ga ik dus maar eens even op zoek naar een Sebring. Ik hoop tegen een leuke prijs.
Of heeft iemand toevallig nog een Sebring einddemper liggen?
mvg. Harwin van Lente
Geplaatst: ma mei 24, 2010 12:35 pm
door s1009550
Geplaatst: ma mei 24, 2010 7:18 pm
door JeroenH
Bedenk bij universele rommel dat er ook nog laswerk bij komt kijken! Je uitlaat loopt met een bocht over je achteras heen, die bocht die dus tussen je demper en je middenpijp zit moet je dan zelf (laten) maken.
Geplaatst: ma mei 24, 2010 8:16 pm
door Rvelleko
Kun je voor dat geld misschien beter een passende zoeken
Geplaatst: di mei 25, 2010 8:29 pm
door p@p@zs
In de nieuwste Autostyle catalogus stat wel een einddemper voor een R25 maar ik weet niet of dat dan bij jou ook past
Btw; 299 euries, wel RVS

Geplaatst: di mei 25, 2010 8:30 pm
door Rvelleko
Die past wel, zelfde als een ZR toch ?
Geplaatst: di mei 25, 2010 8:42 pm
door nl_joker_nl
ja dat past.. ik heb dezelfde RVS der onder hangen