Pagina 2 van 2

Geplaatst: ma apr 19, 2010 8:48 pm
door littldevil
ahzo kzal mijn kassen ook best laten rollen dan en ET waarde bij mij is ook 35 met band 205/45 als de mijne versleten zijn wil ik 205/35 opsteken ( slechte parkeerder :p )

Geplaatst: ma apr 19, 2010 8:53 pm
door Niels 25
littldevil schreef:ahzo kzal mijn kassen ook best laten rollen dan en ET waarde bij mij is ook 35 met band 205/45 als de mijne versleten zijn wil ik 205/35 opsteken ( slechte parkeerder :p )
dan zou dat moeten gaan 8)

Geplaatst: ma apr 19, 2010 8:54 pm
door littldevil
ej der soms nog een gedacht van hoeveel dat u dat gekost heeft?

Geplaatst: ma apr 19, 2010 9:37 pm
door Niels 25
dat heeft ongeveer een 70 euro gekost per kas.

Witte Supra

Geplaatst: ma apr 19, 2010 10:42 pm
door p@p@zs
Was vanavond met mn collega een keuken aant zetten voor de beun, langs weggetje met weinig verkeer, horen we een lekkere donkere brom dus effe buiten kijken, komt er een witte Supra langs met zon hoge vleugel en wielen met gepolijste rand en zwart hart.
Erg mooi om te zien, twas nog licht, natuurlijk geen foto... :?

Geplaatst: ma apr 19, 2010 10:45 pm
door p@p@zs
:evil: Dit hoort natuurlijk bij Nieuw onderwerp :(

*

Geplaatst: di apr 20, 2010 10:22 pm
door Wildermans_Zr_MkII
Mijn Mg'ke toch nog door kameraden gespot op race wars

Afbeelding

Geplaatst: vr apr 23, 2010 8:14 pm
door p@p@zs
Leuk bordje :D ;)