Pagina 2 van 2

Geplaatst: zo jan 10, 2010 3:20 pm
door Ippel
Mark16v schreef:Mijn 216 ook niet. Start altijd na 1x rondraaien van de startmotor, zelfs als hij een week in de vrieskou heeft stilgestaan. :D Honda :D :D

Alleen de deuren vriezen dicht, CV werkt wel maar de deurrubbers werken niet mee. :P
Je raamrubbers even inspuiten en je hebt nergens meer last van.

Geplaatst: zo jan 10, 2010 11:22 pm
door Gerald-17
mwa ik ben ook niet zo maar uit het veld te slaan, maar maakt je toch een beetje verdrietig, sta dan op het punt om de BRM te verkopen, maar een MG kan een BRM toch moeilijk vervangen 8) ( op 2 w.v. 1 onbetaalbaar na )

Geplaatst: ma jan 11, 2010 12:30 pm
door BarryBrm
Zo is het maar net Gerald...

Bij mij kan het denk k ook wel schelen dat ik nu me originele luchtfilter er weer op heb.

Geplaatst: ma jan 11, 2010 1:51 pm
door tomcat.t16
Mijn 214 heeft er nergens moeite mee. En de turbo slaat meteen aan. Alsof hij steeds op stand-by staat. Alleen heeft mijn accu het vorige week begeven. :)

Geplaatst: di jan 12, 2010 7:52 pm
door BarryBrm
peter.evers schreef:Mijn 214 heeft er nergens moeite mee. En de turbo slaat meteen aan.
OOOW Jouw turbo juist jah,... :roll:

Geplaatst: di jan 12, 2010 8:01 pm
door 118GTR
BarryBrm schreef: OOOW Jouw turbo juist jah,... :roll:
2 verschillende auto's ;)

Geplaatst: di jan 12, 2010 10:10 pm
door BarryBrm
haha okey, maar dan is het toch geen 1400 meer?

Geplaatst: di jan 12, 2010 10:57 pm
door tomcat.t16
Ik heb OOK een 214.

Als je accu HEEL ERG leeg is slaat hij ook niet meteen aan. Ik ging gister met mijn Turbo rijden en die accu was ram leeg. Ik heb toen eerst de 214 er 10 minuten aan moeten hangen met lopende motor. Meteen starten ging ook niet dus toen maar even de accu opgeladen.

Doen je lampen en zo het nog wel allemaal fatsoenlijk?

Geplaatst: di jan 12, 2010 11:09 pm
door Johnny_D
yup, is inderdaat waar. als hij helemaal leeg is heeft hij er veel meer moeite me. dus laat de accu eerst goed op, en probeer het nog is.