Voor en achterlip van ZR op een ROVER 200

214 216 218 220 25
JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Bericht door JD »

ik denk dat als je zoiets wilt gaan doen je idd op zo'n set als steven uitkomt.
Is iets anders dan die van een 25 ma vind hem er wel erg op lijken :) en t scheelt je een hoop werk. ( en iets moeilijker te krijgen ben ik bang voor )
Als je zelf een zr kit op maat wilt gaan maken kun je denk ik het beste een polyester kit nemen. Polyester is over het algemeen iets minder glad / scherp als een originele kit ma denk dat het makkelijker te bewerken is als abs.

http://cgi.ebay.nl/ROVER-25-OR-MG-ZR-LI ... 4a9cbdc9f6
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Gebruikersavatar
Steven Rover
MG-R Freak
Berichten: 966
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 3:51 pm
Woonplaats:
Locatie: Gelderland

Bericht door Steven Rover »

Dat is een mooi setje voor een hele mooie prijs!!! Als ik ernaar opzoek was zou ik mijn kans grijpen!!!

Wanneer je voor de lippen gaat horen de side skirts er ook zeker bij! (als je die nog niet hebt.... :mrgreen: )
Rover 214SI
Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!
Afbeelding
ivoniehe

Bericht door ivoniehe »

@ JD : Dit is het setje die ik op het oog had :)

@ Steven Rover: Snel hoef ik niet te zijn ;) ,setjes verkoopt hij al heel lang en zal dus ook niet ineens eraf gehaald worden.

JannnHo heeft ook nog wat liggen, dus even afwachten wat dat precies is.
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Wat JannnHo heeft liggen is volgens mij de JDL set.
Ik weet niet of Gerald-17 nog bezig is met zijn set, die heeft toen van mij de polyester set overgenomen. Die van mij kwam ook uit UK, maar was wel heel wat duurder...
Had je al geïnformeerd wat verzending naar NL kost?
Ga er trouwens ook vanuit dat er nog wel wat werk aan die set zit, is gemaakt voor een R25. De set moet je vast lijmen en kun je dus niet zo makkelijk weer verwijderen. Maar de set is wel makkelijker te vermaken dan de originele set (en ik kan het weten...)
ivoniehe

Bericht door ivoniehe »

Ik weet niet precies wat JannnhHo heeft liggen. hij zou vanavond een paar foto's sturen.

De verzendkosten naar Nederland van het setje van 80 pond op ebay zijn ongeveer 90euro. Dus kom je op een totaal van 180 euro.

En ik weet dat er wat aanpassingen zullen moeten gebeuren maar ik ben in de veronderstelling dat dit vrij goed te doen is.
Gebruikersavatar
Rvelleko
MG-R Freak
Berichten: 2647
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 7:41 pm
Woonplaats: Wateringen

Bericht door Rvelleko »

Setje van Jannnho had ik ook al op zitten azen :mrgreen:
JannnHo

Bericht door JannnHo »

et ligt er nog dusja wie wil mag em komen halen heb em al een pb gestuurt maar nog niks terug gehad helaas voor 200 euro issie van jou robin ;)
Gebruikersavatar
Rvelleko
MG-R Freak
Berichten: 2647
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 7:41 pm
Woonplaats: Wateringen

Bericht door Rvelleko »

Oh, de prijs loopt al op :mrgreen:
ivoniehe

Bericht door ivoniehe »

Ik ga toch voor een zr-kitje, dus robin...hij is voor jou ;)
Gebruikersavatar
Yme
MG-R Freak
Berichten: 574
Lid geworden op: zo dec 13, 2009 10:16 pm
Woonplaats:
Locatie: Assen

Bericht door Yme »

Zijn er nog mensen die zulke ZR kitjes hebben liggen? En moet er veel geklust worden aan zo'n kitje
ivoniehe

Bericht door ivoniehe »

Op ebay kun je deze bestellen..

http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-25-OR-MG-ZR ... 4a9cbdc9f6

Vraagt wel wat aanpassingen.
JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Bericht door JD »

junkie verkoopt ze ook ;)
Of je veel moet klussen hangt af van je auto en of je een originele of imitatie koopt.

Als je op een 200 een zr kit passend wilt maken krijg je er redelijk werk mee.

Als je een 25 serie hebt is het makkelijker.
Bij een originele set is het vrij weinig werk ( alleen zijn die sets moeilijk te krijgen en schreeuwend duur in verhouding tot een imitatie set)
een imitatie set kost nog geen €200,- alleen is die minder strak ( lees glad ) en het monteren is vaak meer werk .
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
JannnHo

Bericht door JannnHo »

@ robin ik he altijd 250 gevragen vriend ;)
Plaats reactie