Geplaatst: ma sep 28, 2009 9:42 am
Ja, die dus, dat bedoelde ik...Mark16v schreef:tijdens het ontluchten niet je pedaal tot de bodem trappen
dan knalt de stang van de zuiger in de hoofdremcilinder te ver door waardoor hij door een afdichtingsrubber heen schiet en dat rubber kan dan scheuren waardoor de HRC gaat lekken.