Dat is zeker waar, maar een turbo levert tog iets meer op als een kat vervanger, en heeft overgens niks te maken met het 40% meer moter vermogen verhaal.
Voor de zekerhijd zou ik het tog even na vrage als ik jou was.
Mijn mening blijft, gewoon late keure die handel.
Ik heb hem nog niet erin liggen. Maar dit model is er standaard met turbo, dus wijkt niet af van wat dan ook. Volstaat een simpele keuring niet? Omdat deze auto immers ook met turbo geleverd is?
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Johnny_D schreef:Dat is zeker waar, maar een turbo levert tog iets meer op als een kat vervanger, en heeft overgens niks te maken met het 40% meer moter vermogen verhaal.
Daarom juist, jij haalt die 2 dingen door elkaar. Als jij een turbo op je auto schroeft (homemade kitje) en je blijft onder die 40% is er toch niks aan de hand, onafhankelijk van of dat model ook met turbo is geleverd en onafhankelijk van wat er op je kentekenbewijs staat.
Daarom zeg ik, schroef de turbodruk naar beneden zodat je onder die 40% blijft, in dit geval is het alleen geen homemade kitje maar hetzelfde blok in turbovariant.
Laatst gewijzigd door Mark16v op ma jun 08, 2009 10:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Mark16v schreef:Daarom zeg ik, schroef de turbodruk naar beneden zodat je onder die 40% blijft, in dit geval is het alleen geen homemade kitje maar hetzelfde blok in turbovariant.
Maar dan moet je het nog steeds melden toch?
Die 40% is dat vanaf origineel gerekend? Of zou je het kunnen melden dat je meer vermogen hebt, dan tijdje rond rijden en de boel alsnog tot max opkrikken???
JeroenH schreef:
Maar dan moet je het nog steeds melden toch?
Ik weet niet precies hoe dat zit, maar het gaat mij erom dat als er iets gebeurt (ongeluk) en ze gaan meten dat je dan onder die 40% zit.
Die 40% is dat vanaf origineel gerekend? Of zou je het kunnen melden dat je meer vermogen hebt, dan tijdje rond rijden en de boel alsnog tot max opkrikken???
Als je die Turbo op het kenteken laat zetten (met een RDW keuring dus) dan mag je daarna weer 40% boven 200pk gaan zitten.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
dat is wel zo officieel moet je het al aangeven als je 5% omhoog gaat, dus ookal blijf je onder die 40, net als dat je auto word overgespoten moet je officieel ook je kenteken aan laten passen maar dat doet ook niemand
belgië rijden indd ook leuke creaties rond... scandinavië heb ik geen ervaring mee
wat ik daar wel goed vind, is dat er voor boetes percentage van je inkomen staat, tuurlijk hoeft het van mij hier niet zo te worden maar het is wel effectiever