Pagina 2 van 2

Geplaatst: vr mei 29, 2009 6:37 pm
door JD
ik betaal ongeveer €35,- per brembo schijf ( weet trouwens niet of dit in of ex was )
iemand ervaring hier met textar remblokken ?

Geplaatst: vr mei 29, 2009 7:26 pm
door WouterRover25
JD schreef:ik betaal ongeveer €35,- per brembo schijf ( weet trouwens niet of dit in of ex was )
iemand ervaring hier met textar remblokken ?
Ken textar niet. En hoezo betaal jij 35? Beter via jou inkopen dan :lol:

Geplaatst: vr mei 29, 2009 7:57 pm
door tutuur
ik hoor van velen op het renault forum dat die textar blokken helemaal niet tegen vallen!! goede prijs kwaliteit verhouding en van horen zeggen remmen ze beter dan OEM blokken ;)

Geplaatst: vr mei 29, 2009 8:02 pm
door 118GTR
bijna alles is dan ook beter dan OEM.

Geplaatst: za mei 30, 2009 12:22 pm
door JD
WouterRover25 schreef: Ken textar niet. En hoezo betaal jij 35? Beter via jou inkopen dan :lol:
Ik krijg ze voor inkoop prijs via t werk ;)

Geplaatst: za mei 30, 2009 12:54 pm
door tutuur
118GTR schreef:bijna alles is dan ook beter dan OEM.

:lol:

Geplaatst: do jun 04, 2009 12:48 pm
door JD
ik kom hier uit op €39,- per remschijf ( brembo )
en de blokken zijn €69,30 ( textar )