Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo mei 13, 2009 9:49 am
door Mark16v
Johnny_D schreef: ja maar mijn nx lijkt totaal niet op een 200 coupe, terwijl dat tog ook echt een coupetje is
Klopt, Coupe is een ruim begrip. Maar kijk maar is naar het profiel (zij-aanzicht) van een Calibra, een Astra G Coupe, een Integra of zelfs een E36 Coupe. Een Peugeot 406 lijkt zelfs ook nog.

Gewoon een profiel aanzicht, en dan een beetje door je wimpers kijken.

Geplaatst: wo mei 13, 2009 3:44 pm
door Mean Green
heb wel een x het dash van een civic gezien en leek verdacht veel op t dash van me zs alleen waren de ventielator roosters rechthoekig en bij mij rond

Geplaatst: wo mei 13, 2009 4:16 pm
door Mark16v
True, de 400 MK2/ZS en de Civic sedan/5 deurs zijn 99% identiek. Zo ook het dashboard.