Geplaatst: za nov 07, 2009 4:08 pm
Ik heb nog nooit een reservewiel nodig gehad, dit was de eerse keer dat het reservewiel uit de koffer werd gehaald. Na 4 jaar was het dus zeker 10 liter water wat erin zat
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/
type3 schreef:Gisteren heb ik er een liter of 10 water uit gehaald, deze nacht heeft het flink geregent, en er staat weer een bodempje in...
Iemand een idee van waar het zou kunnen komen, want vind het toch niet meer zo leuk nu
Maar ik heb de auto nieuw gekocht in januari 2006, dus nog net geen 4 jaar. Doorgeroest plaatwerk is het bij mij in ieder geval niet, het enige roest wat er aan is, es de roestplekken van het water in de reservewiel bak. Morgen de achterlichten er maar eens uit halen, goed afdichten en alle gaten naar buiten vanuit de koffer dicht maken. Als het dan over is beginnen aan een paar plekken roestvrij te maken in de reservewiel bak.MARVON schreef:de coupe kon ook wel eens last hebben van doorgeroest plaatwerk onder het achterraam aan de onderzijde.
dit zie je aan de buitenkant niet maar vanuit de kofferbak wel.
type3 schreef: Maar ik heb de auto nieuw gekocht in januari 2006, dus nog net geen 4 jaar. Doorgeroest plaatwerk is het bij mij in ieder geval niet, het enige roest wat er aan is, es de roestplekken van het water in de reservewiel bak. Morgen de achterlichten er maar eens uit halen, goed afdichten en alle gaten naar buiten vanuit de koffer dicht maken. Als het dan over is beginnen aan een paar plekken roestvrij te maken in de reservewiel bak.