Pagina 2 van 2

Geplaatst: zo jan 11, 2009 12:32 am
door JeroenH
JD schreef:als ik van de week in de buurt van de sloop kom zal ik eens voor je kijken ;)
ze hebben hier een aantal rovers staan ;)
Waar zit die sloop dan? Hier in Zwolle hebben ze op 1 sloop een aantal oude Rovers en 1 200mk3, maar die als al helemaal leeg geroofd...

Geplaatst: zo jan 11, 2009 1:25 am
door tomcat.t16
uhmm :roll:

nee volgens mij valt dat wel mee hahaha :lol:

Geplaatst: zo jan 11, 2009 1:47 am
door JD
JeroenH schreef: Waar zit die sloop dan? Hier in Zwolle hebben ze op 1 sloop een aantal oude Rovers en 1 200mk3, maar die als al helemaal leeg geroofd...

Dat zeg ik lkkr niet :mrgreen: hou ik voor mezelf :mrgreen:

In nunspeet ;)
is voor jou ook nog wel te doen, 35 km ongeveer
Ma de meeste hebbedingen zijn dr al uit hoor
Hij heeft 14 dagen terug een 25 uit 2001 binnengekregen ma die mag nog niet gesloopt worden :(
wouden ze als complete schadewagen wegdoen. dr zat een airco installatie in waar ik belang bij had :(

Geplaatst: zo mei 24, 2009 3:54 pm
door chris999
Als je nog niks gevonden hebt kun je kijken op http://www.autofit.nl/lid/moorthaemer/
en dan bel je Jan Moorthaemer ff op, die heeft ook veel onderdelen en sloopauto's staan voornamelijk de 200/25 serie's.

Groetjes,

Geplaatst: zo mei 24, 2009 6:26 pm
door JD
ik heb dr uiteindelijk een universele ingemaakt :)
ben dr goed over te spreken :D

Afbeelding

Geplaatst: zo mei 24, 2009 6:51 pm
door chris999
Ziet er goed uit ;)

Geplaatst: zo mei 24, 2009 10:39 pm
door JeroenH
Eum, Chris...zou je óf je avatar kunnen verkleinen óf je avatar verwijderen. Kan namelijk niks meer fatsoenlijk lezen op de site, krijg 3 woorden op een regel...

Geplaatst: ma mei 25, 2009 10:14 pm
door Ippel
Inmiddels is er een orginele Rover armsteun in gegaan. Ik kan nu niet meer bij de knop om m'n rugleuning te verstellen, maar dit zie ik niet als een probleem. Als ik hem echt heel erg graag wil verstellen moet het met een beetje pielen nog wel lukken denk ik.

Het gaatje zit er nog steeds. Heb heel dom m'n 6 maanden garantie laten verlopen. :( Echt super super stom, want ik had nog wel meer dingetjes. Maar goed, niets meer aan te doen.