Pagina 2 van 2

Geplaatst: zo dec 28, 2008 6:43 pm
door tomcat.t16
En waar is het logo op de achterklep gebleven?
Afbeelding

Geplaatst: ma dec 29, 2008 6:21 pm
door JannnHo
ben je em echt op gaan zoeken?

jij wilt echt een oude 200 coupe ist niet?

Geplaatst: di dec 30, 2008 12:48 am
door Bart-K
hij heeft er al een hoor ;)

maar een turbo erbij is natuurlijk nooit verkeerd :D

Geplaatst: ma jan 05, 2009 6:59 pm
door auditurbo
natuurlijk ben ik er langs geweest... is bij mij in de stad!
5 minuten rijden en ik ben er...