Pagina 2 van 2
Geplaatst: di jul 15, 2008 3:19 pm
door Mark16v
nee hij heeft zelf brackets gemaakt, het "hoe en wat" weet ik er verder niet van.
Geplaatst: di jul 15, 2008 4:58 pm
door Dutch
heel mooi, duimpje

Geplaatst: di jul 15, 2008 8:31 pm
door Silly CVT
Gave velgen, nette coupé!!
Geplaatst: wo jul 16, 2008 1:53 pm
door Bart-K
@Riksel: foto in je onderschrift ziet er ook geweldig uit

Geplaatst: do jul 17, 2008 7:17 pm
door Gerald-17
mooi man ziet er gaaf uit!

Geplaatst: vr jul 18, 2008 11:12 am
door MARTIN
Geplaatst: vr jul 18, 2008 5:45 pm
door Gerald-17
ze staan er niet meer, vast uitgerookt
