sensor vervangen en hij rijdt weer normaal
groeten matthew
hoef je deze koppeling dan niet helemaal in te trappen als ie zo hoog zit? ik voel inderdaad wel dat ie hoog zit en dat heb ik ook inmiddels onder controleGrade schreef:hehe het is wel even wennen hoor bij veel mensen die in mijn auto reden viel de auto ook uit omdat de koppeling gewoon hoog zit bij die auto en ze geen gas bij geven met het wegrijden...
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuoneej maar een bekende van mij die heeft een #pel en die heeft daar ook last van.... de peugeots van men ouders trouwens ook....Linxxy schreef: @ Grade:
het hoort dus niet dat er zoveel speling zit? of heb jij dat ook