Pagina 2 van 2

Geplaatst: di mar 20, 2007 5:53 pm
door picka racing
Bierbal 2 schreef: Foto's??
Ik zal als het weer een betje knap weer is wat foto`s maken van m`n hele auto incl race pijp en luchtfilter enz enz.

groeten matthew