Geplaatst: di mar 20, 2007 5:53 pm
Ik zal als het weer een betje knap weer is wat foto`s maken van m`n hele auto incl race pijp en luchtfilter enz enz.Bierbal 2 schreef: Foto's??
groeten matthew
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/
Ik zal als het weer een betje knap weer is wat foto`s maken van m`n hele auto incl race pijp en luchtfilter enz enz.Bierbal 2 schreef: Foto's??