Pagina 2 van 9

Geplaatst: ma dec 04, 2006 12:30 am
door Jai
rover: rijd niet :P
mercedes: 1000+ km waarvan 150 buiten de stad.... :P 70-80L btw

Geplaatst: ma dec 04, 2006 11:47 am
door peter3
MG ZS 120 SE verbruik in DIT excel bestand.
Dit is dus over langere tijd gemeten.
Incl dagteller kosten kilometerstanden.

Peter

Geplaatst: ma dec 04, 2006 9:40 pm
door Ramses
Ik rij veel snelweg. Verbruik schommelt met mijn 1.4 tussen de 1 op 13 en 1 op 14. Ik heb vaak gehad dat ik dacht echt geen drup benzine meer te hebben en bij de pomp ging er maar 35 liter in. Meeste ooit getankt is geloof ik 48 liter, dus een tank van 50 zal ik wel hebben ja ;)

Geplaatst: ma dec 04, 2006 9:51 pm
door Ramses
Dat kan. Neem voor de zekerheid een jerrycan mee ;)

Geplaatst: za dec 09, 2006 9:50 pm
door pyara_pappoe
ik heb een 50 liter tank, en ik rijd er 500 km mee dus dit is dan af en toe op de snelweg ook. maar gemiddeld dus gecombineerd 1:10 tot op 1:9.

enkel snelweg haal ik wel 1 op 11 (1:11).

Geplaatst: zo dec 10, 2006 2:51 pm
door MARTIN
:mrgreen: wij doen gem 1:13

Geplaatst: ma dec 11, 2006 11:50 pm
door rogiertje
Ik tank meestal 43 liter en rij dan 450 - 480 kilomter. Maar als ik is lekker door trap is het meestal maar 375 ofzo.. :lol:

Geplaatst: vr dec 15, 2006 2:32 pm
door 216 driver
laatste keer 36 liter en 375 km , voornamelijk kleine stukjes en 1 keer op en neer naar Utrecht. En dan rijdt ik de auto warm en ga niet hoger dan 2800 rpm.

Maarja hij was laatst afgekeurd bij de APK omdat hij een te hoge uitstoot zou hebben en de computer hadden ze dus ge-reset en toen was het eventjes weer goed en even daarna ging het weer fout. Fout in de computer die herstelt moet worden lijkt mij ?

Geplaatst: vr dec 15, 2006 4:09 pm
door stigmatic
Ik rij gemiddeld rond de 400 km op een tank (is als t lampje net brand ongeveer 55 ltr). Soms iets meer en soms iets minder...

Geplaatst: vr apr 20, 2007 11:04 am
door lobster 214 si
40ltr ca 400 km :cry:

Geplaatst: vr apr 20, 2007 12:09 pm
door Bart-K
40ltr -> ongeveer 500km :mrgreen:

snap er niets van, de Vi loopt bijna net zo zuinig als mijn dieseltje :roll:

verbruik

Geplaatst: vr apr 20, 2007 6:14 pm
door Ducloi
Is dit alleen voor 200 series?

groeten ducloi

Geplaatst: za apr 21, 2007 9:24 pm
door Bart-K
nee hoor, iedereen is welkom :mrgreen:

Geplaatst: zo apr 22, 2007 10:30 pm
door Jarno
met mijn ZR verbruik ik ook minder dan met de rover indertijd...
ik rij nu gemiddeld 450km met zo'n 40liter benzine :!:

Geplaatst: ma apr 23, 2007 10:04 am
door Striker
Gisteren (na afloop van de Clubspecial) 260km op 38 liter :lol:. Dat was dan nog incl. 110 snelwegkilometers, dus tijdens de Clubspecial zo'n 1:5,5 gereden ongeveer :P.

Geplaatst: ma apr 23, 2007 10:03 pm
door lobster 214 si
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: