Onderdelen 400-Serie 416 Si Brooklands duur?

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Teun111Kwiebes

Onderdelen 400-Serie 416 Si Brooklands duur?

Bericht door Teun111Kwiebes »

Hallo allemaal,
Ik denk erover om de volgende rover te kopen:

400-Serie 416 Si Brooklands Airco Leer. De auto is uit 1998. Nu heb ik vernomen dat de onderdelen van Rover erg duur zijn, bij reparaties (Rover failliet?). Klopt dit? Zijn er trouwens mensen die ervaring hebben met dit type? Alle info is welkom..
Alvast bedankt,
Teun
Teun111Kwiebes

Bericht door Teun111Kwiebes »

Hallo Victor,

Ik kan me jouw reactie voorstellen: over elk merk zijn er vooroordelen. Vandaar dat ik het hier ook navraag.
Begrijp ik goed dat de onderdelen van Rover een los onderdeel vormen binnen het bedrijf?
Weten jullie wat deze motor kan hebben qua kilometers bij goed onderhoud? Deze auto heeft nu 90.000 gelopen en is uit 1998.
Zijn er verder nog punten waarop ik moet letten bij aanschaf?
Verder vind ik het een prachtige auto. Hij heeft alles erop en eraan voor een goede prijs.

Groet,
Teun111Kwiebes :D
Sander02
MG-R Freak

Bericht door Sander02 »

Teun111Kwiebes schreef:Hallo Victor,
Weten jullie wat deze motor kan hebben qua kilometers bij goed onderhoud? Deze auto heeft nu 90.000 gelopen en is uit 1998.

90.000, das niks man. Ik zou gelijk even de distributieriem laten vervangen, want dat moet wel gebeuren bij die kmstand en kost best wat centen.
Wie weet is het al gedaan, dat zou je dan bij de garage waar dat ding in onderhoud is geweest kunnen navragen.

En hoeveel zo'n auto kan hebben. Geen idee, maar bij goed onderhoud en normaal gebruik, lijkt me dat een moderne auto gewoon lekker blijft doorkarren ookal staat er meer dan 200.000 op de teller.
Plaats reactie