Waar kan ik zo'n klep krijgen, want mijn 416 SI uit 1999 heeft ook het probleem van lang aanhouden. En wat kost zo'n geintje?
Want inbouwen lukt mijzelf denk ik niet.
Bedankt!
Plastic gasklep
-
Järv
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb nog wel een plastic gasklep liggen (volgens mij ook 52mm) .... mag je hebben voor € 50,-
Maar volgens mij is het de aluminium 52mm gasklep die je wil hebben
Regelmatig op www.ebay.nl , VanNoort zal er ook nog wel een hebben, en die gast van MG-Fnogwat.nl kan eraan komen geloof ik.
Inbouwen is niet moeilijk.
Slurf los, 4 boutjes los, gaskabel los .. omwisselen .. gaskabel vast, 4 boutjes vast, slurf vast, paar keer gasgeven ofzo .. en klaar is kees ... eh .. in dit geval Royke...
Maar volgens mij is het de aluminium 52mm gasklep die je wil hebben
Regelmatig op www.ebay.nl , VanNoort zal er ook nog wel een hebben, en die gast van MG-Fnogwat.nl kan eraan komen geloof ik.
Inbouwen is niet moeilijk.
Slurf los, 4 boutjes los, gaskabel los .. omwisselen .. gaskabel vast, 4 boutjes vast, slurf vast, paar keer gasgeven ofzo .. en klaar is kees ... eh .. in dit geval Royke...
You can go fast ... but I can go anywhere.
-
Royke
-
Järv
- Moderator
- Contacteer:
Hya,
't is een klusje van 5 minuten .... okay, laten het er 10 zijn.
Nâh, als je die alu-gasklep hebt, duik je gewoon ff onder de kap .. bedenk je wat je moet doen
en als het je dan nix lijkt kan je het altijd nog door een garagist laten doen
Yep, dat rooie vliegtuig is mijn blikkie
't is een klusje van 5 minuten .... okay, laten het er 10 zijn.
Nâh, als je die alu-gasklep hebt, duik je gewoon ff onder de kap .. bedenk je wat je moet doen
en als het je dan nix lijkt kan je het altijd nog door een garagist laten doen
Yep, dat rooie vliegtuig is mijn blikkie
You can go fast ... but I can go anywhere.