heb soms voor met men afstandsbediening van het alarm/cv dat deze niet direkt wilt,dat ik soms enkele keren vlak tegen men ruit moet staan en dat het dan pas werkt,maar als ik met de auto gerede heb gaat het veel beter en lukt al vanaf 2 m afstand.
waar zit ergens de ontvanger van de afstandsbediening en zou het hieraan liggen?
BTW 1 batterij is het niet
BTW 2 auto is deze morgend zonder moeite de keuring doorgeraakt
Ik heb het ook met m'n R-75, pas als ik pal naast de auto sta werkt de afstandbediening. Je hoord er meer mensen over klagen. Vraag me ook af of je er iets aan kan verbeteren?
Tja, klinkt bekend. Heb ook al eens een nieuwe batterij geplaatst maar dat heeft gewoon geen zin. Als ie in de zon staat kun je het helemaal vergeten! Tegen de tijd dat je bij de deur ent reageerd ie dan met moeite.
Inderdaad heel soms vervelend (meestal wil je toch pas instappen als je bij de auto in de buurt bent). Ik troost me dan met de gedachte dat door de ongevoeligheid hij ook minder snel zomaar automatisch zal opengaan (daar hoor je wel eens klachten bij van andere merken!)...ofdat het moeilijker is de code te onderscheppen....
Victor schreef:op de rover 75 kan je t verbeteren. Daar zit de ontvanger onder je handrem (bij t knopje vergrendelen). Die kan je uit een doosje halen en dan wordt t veel beter. Zie http://www.pfingst-club.de/www.r75.info ... ienung.pdf
hebben ze later geloof ik ook bij rover zelf veranderd.
Ik weet niet of t bij de 45 zelfde verhaal is.
mm als men 400 wil vergrendelen moet het deurknopje indrukken,denk niet dat ik zo'n doosje daar laatst heb gezien
heb soms voor met men afstandsbediening van het alarm/cv dat deze niet direkt wilt,dat ik soms enkele keren vlak tegen men ruit moet staan en dat het dan pas werkt,maar als ik met de auto gerede heb gaat het veel beter en lukt al vanaf 2 m afstand.
waar zit ergens de ontvanger van de afstandsbediening en zou het hieraan liggen?
BTW 1 batterij is het niet
BTW 2 auto is deze morgend zonder moeite de keuring doorgeraakt
ik heb bij mijn zs het zelfde probleem
zo lang het niet regend vind ik het niet zo erg
Heb dit probleem ook gehad geen van beide zenders deden het
ben toen bij mijn dealer geweest bleek dat beide zenders kapot waren
oorzaak volgens hen een zeer gevoelig onderdeel in de handzender die doorwarmte wisseling snel kapot kan gaan
Enigste oplossing was compleet nieuwe handzender installeren
koste ong. 80 eurie en tien minuten tijd
nu gaat hij al open op een afstand van ongeveer 20 meter
Shit zeg .... had net dus hetzelfde geintje.
Auto stond geparkeerd .... 'k aanlopen, druk op 't knopje ............niets....
op diverse manieren geprobeerd, maar nix lukte.
Toen met Miek naar huis gereden, andere kastje opgehaald .... werkte in eerste instantie ook niet.
Na aantal keer drukken schoot ineens de deur van het slot.
Gauw gestart en naar huis gereden.
Thuis deed alleen het kastje van m'n reservesleutel het ... 't kastje wat ik normaalgesproken gebruik doet helemaal niets meer.
Maarûh ... dat wordt dus naar lievaart voor een nieuwe?
Wil ik wel meteen dat ronde kastje met dat nieuwe logo erop!