Net wagentje terug van grote beurt. (na +40.000km mag dat....)
Alles ok, wel de melding dat de spanners van distributie volgende keer nagekeken moeten worden. Maar die riem is vorig jaar vervangen, en moet volgend jaar weer; das toch genoeg? Dat zaakje is dan toch al bekeken?
Spanners distrieriem
-
nielo
spanners
maar sommige bedrijven vervangen de distrubutieriem wel maar niet de spanners bv.
dat gebeurd ook nog weleens
het beste is alles vernieuwen maar vrees dat dat niet bij jou gedaan is,ze vervangen alleen de riem om zo de kosten te drukken zeg maar.
zeggen dat ze alles vernieuwd hebben terwyl dat niet zo is.
groetjes nielo
dat gebeurd ook nog weleens
het beste is alles vernieuwen maar vrees dat dat niet bij jou gedaan is,ze vervangen alleen de riem om zo de kosten te drukken zeg maar.
zeggen dat ze alles vernieuwd hebben terwyl dat niet zo is.
groetjes nielo
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Ik geloof dat het idd de bedoeling is om hem direct te vervangen.
Het ding kost trouwens €27.83(pas een nieuwe gekocht bij de dealer in Zwolle), en hij zit redelijk hoog geplaatst in de distributie-riem. Ik denk dat alleen het bovenste kapje eraf moet, en dat je vervolgens overal bij kan. 30min werk tops, <10min als het meezit en het gereedschap in goede volgorde klaarligt.
Het ding kost trouwens €27.83(pas een nieuwe gekocht bij de dealer in Zwolle), en hij zit redelijk hoog geplaatst in de distributie-riem. Ik denk dat alleen het bovenste kapje eraf moet, en dat je vervolgens overal bij kan. 30min werk tops, <10min als het meezit en het gereedschap in goede volgorde klaarligt.
Laatst gewijzigd door 118GTR op ma sep 26, 2005 9:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!