http://www.dmtuning.com/ROVER.html
Is dit wat
Of zijn er mensen die hier ervaring mee hebben
Voor mijn 416 zou ik er 'n pktje of 15 bij krijgen, zou dat wel de moeite waard zijn
Euh, daar zijn de meningen over verdeeld hoor....Skytiger schreef:Volgens MG Rover dealer in Breda is de testbank van Rica Eng. in Waalwijk, Wateringen erg goed.
Hij was zeer te spreken over Rica en over de spullen die Rica levert.
Skytiger schreef:Je kan wel voelen of je meer koppel hebt gekregen, maar pk merk je niet zo heel vlug.
Of je nou 170 of 185 pk dat verschil merk jenauwelijks.
Volgens mij hebben de meeste tuners wel het 'niet goed, geld terug' principe.Dennis schreef:Wat ik het grote nadeel vind (tenminste, waar ik tot nu toe echt goed geinformeerd heb), is dat ze het inbouwen, en als het je dan niet bevalt dan heb je jammer gehad....weet niet of dit bij al die chiptuners zo is..
Ewout schreef:heb nog een chipboer gevonden
http://www.dbmengineering.nl
Hier claimen ze dat met een ander chippie die 416 van mij: 130 145 of 170 pk kan laten krijgen![]()
Kan dit
![]()