Auto totall-loss waarschijnlijk.
-
anoniem351968
Auto totall-loss waarschijnlijk.
Stoeprandje geraakt hele prut staat scheef, wiel naar de klote band naar de klote, stuurhuis zo krom als wat. Bout van de stabilisator stang afgebroken.
Ik denk niet dat ik hem nog wil repareren misschien als ik het zelf kan op mijn oprit maar anders ook echt niet. Waarschijnlijk blijft alle prut toch scheef staan en rijdt hij nooit meer hetzelfde.
Dus ik denk dat ik hem maar in onderdelen ga verkopen dan, misschien importeer ik een andere 200vi vanuit Engeland maar ik weet niet hoe duur dat is. Of ik moet 1tje vinden met koppaking problemen dat ik die repareer ofzo..
Ik denk niet dat ik hem nog wil repareren misschien als ik het zelf kan op mijn oprit maar anders ook echt niet. Waarschijnlijk blijft alle prut toch scheef staan en rijdt hij nooit meer hetzelfde.
Dus ik denk dat ik hem maar in onderdelen ga verkopen dan, misschien importeer ik een andere 200vi vanuit Engeland maar ik weet niet hoe duur dat is. Of ik moet 1tje vinden met koppaking problemen dat ik die repareer ofzo..
-
anoniem351968
-
anoniem351968
Ik heb helaas geen trekhaak meer die heb ik er al af gehaald en bij de garage laten liggen (al heel lang geleden). Als je de auto wil hebben mag je hem hebben voor 120 euro ik kan je wel wat foto's geven als je dat wilt. Er zit een 52mm aluminium gasklep op en een mooie einddemper die de vorige eigenaar erop heeft gezet die er goed uitziet dus vandaar dat ik dat ervoor vraag. Maar sinds de klap tegen de stoeprand start hij ook niet meer hij gaat wel over maar slaat niet aan wat ik wel heel apart vindt.
Damn, dat is slecht nieuws!.... jammer zo iets te lezen
Maar, eh, sloop?? Ben je echt zeker??? Ik kan mijn 15 jaar oude Rover 200 niet naar de sloop brengen, terwijl hij electrisch k.o. is, wil hem wellicht nog repareren...maar naar de sloop gaat die van mij in ieder geval niet! Als ik wat ruimte had zou ik je auto zo nemen, woon in Veendam, dus niet erg ver. Wellicht kon ik er wat mee doen samen met mijn Rover en er één goede van maken, maar ja, ben geen monteur, anders wist ik het wel.
>MG ZT 135 CDTi MKII - MGF 1.8 - *Rover 200 Tdic*<
-
(R)overtaken
-
anoniem351968