Coupé voor de hoofdprijs, dit keer niet Robert220TC z'n ex.

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
Plaats reactie
Rik
MG-R Freak
Berichten: 1599
Lid geworden op: wo dec 26, 2007 12:05 am
Woonplaats: Arnhem

Coupé voor de hoofdprijs, dit keer niet Robert220TC z'n ex.

Bericht door Rik »

Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Gebruikersavatar
Steven Rover
MG-R Freak
Berichten: 966
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 3:51 pm
Woonplaats:
Locatie: Gelderland

Bericht door Steven Rover »

Zeer duur, maar ook nog heel mooi 8)

Tja, nu nog wachten op een liefhebber die Wel geld heeft, ik heb een hele mooie voor weinig :lol:
Rover 214SI
Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!
Afbeelding
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

"Mooiste in NL" & "geen auto voor onervaren rijders"...... diiieeep triiiiieeeeest :roll:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Rik
MG-R Freak
Berichten: 1599
Lid geworden op: wo dec 26, 2007 12:05 am
Woonplaats: Arnhem

Bericht door Rik »

Als 'ie denkt een leuk handeltje te hebben heeft 'ie wel pech zeg! :D
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Ik hoop dat hij niet dezelfde fout gaat maken als ik met de mijne toen..
... in de category "Honda" met als kop "zoek je iets aparters dan een civic coupé?"

Als ik een euro had gekregen voor elke "goeidag mienier, U heeft t'koop zivik koepé? Ik graag wil koop ... wat laagzt prais?" :roll:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Ziet er opzich keurig uit maar mensen wat een kansloos bedrag... :wall:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Gebruikersavatar
Johnny_D
MG-R Freak
Berichten: 5202
Lid geworden op: za jun 23, 2007 12:17 pm
Woonplaats: Alblasserdam

Bericht door Johnny_D »

mooie auto, alleen veeeeel te duur inderdaad.
zal ik is gaan proef rijde? kzit toch een week thuis niks te doen :mrgreen:
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club


Afbeelding
rover coupe register nl
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

Zal er wel op willen verdienen, als hij hem voor 3k gekocht heeft krijgt hij natuurlijk alle importkosten er nog bij...

Het probleem is dat ze ondertussen wel zeldzaam zijn, maar niet "gewild" of "klassiek".
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
arjen
MG-R Core
Berichten: 1647
Lid geworden op: di jul 03, 2007 6:23 pm
Woonplaats: Oosterwolde (fr)

Bericht door arjen »

Wel superduur ja. En lelijke velgen eronder!
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8460
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Bericht door Bart-K »

Ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar die prijs is echt veel te hoog.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Plaats reactie