Afstellen koplampen
-
RobertD
Afstellen koplampen
Hallo,
Van het weekend heb ik xenon lampjes ingebouwd in m'n 25 maar nu verblind ik mensen.
Omdat ik het zelf erg irri vind ben ik maar naar een garage in de buurt gegaan om te vragen of ze deze kunnen afstellen. Maar ze zeiden dat dit niet ging.
Iemand tips?
Van het weekend heb ik xenon lampjes ingebouwd in m'n 25 maar nu verblind ik mensen.
Omdat ik het zelf erg irri vind ben ik maar naar een garage in de buurt gegaan om te vragen of ze deze kunnen afstellen. Maar ze zeiden dat dit niet ging.
Iemand tips?
-
ColinB
-
RobertD
-
RobertD
Probleem zit het hem volgens mij niet in de lampjes, ben bij erkende Rover dealer geweest en hoop dat die wel een lampje in de fitting kunnen duwen, maar volgens mij niet.
Ik kijk vanmiddag nog even omdat de bundel gisteren toch hoger lag dan eergister. Voor dealer eergisteren en gisteren na het bezoek.
Kan ik niet met een schroef ofzo de lampen lager schroeven?
Ik kijk vanmiddag nog even omdat de bundel gisteren toch hoger lag dan eergister. Voor dealer eergisteren en gisteren na het bezoek.
Kan ik niet met een schroef ofzo de lampen lager schroeven?
- tomcat.t16
- MG-R Core
-
RobertD
Nou, ik heb vanmiddag nog even zitten knutselen en nu zitten ze wel goed. Tenminste ik heb nog niet in het donker getest, dus nu even wachten totdat het donker wordt.

Ik ga morgen toch weer even terug naar de garage vertellen dat ze prutsers zijn. Nu lijkt het dat ik met m'n ongeduld niet altijd even precies ben en dat het me dan niet lukt ok, uiteindelijk komt het goed. Maar wanneer je iemand toch 17 euro voor z'n tijd geeft verwacht je toch dat ze het goed doen.
Iemand al eens bij Van Iersel geweest in Horn. Zag er trouwens wel een mooie 75 staan uit 2004
Jah Peter ik had al gelezen dat jij gewoon tegen xenon bentgewoon die xenon eruit halen, auto's die fabriek af geen xenon hebben zijn sowieso irritant mét xenon Very Happy
Ik ga morgen toch weer even terug naar de garage vertellen dat ze prutsers zijn. Nu lijkt het dat ik met m'n ongeduld niet altijd even precies ben en dat het me dan niet lukt ok, uiteindelijk komt het goed. Maar wanneer je iemand toch 17 euro voor z'n tijd geeft verwacht je toch dat ze het goed doen.
Iemand al eens bij Van Iersel geweest in Horn. Zag er trouwens wel een mooie 75 staan uit 2004
- tomcat.t16
- MG-R Core
Tja Robert, ik heb tot mijn grote spijt Xenon in mijn motor... ik kan er niet mee uit de voeten, in het donker zie ik niet veel, daarom blijf ik lekker met halogeen rijden.
Ik zou zeker teruggaan, ze moeten het goed fixen!
Ik zou zeker teruggaan, ze moeten het goed fixen!
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuoRover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
-
RobertD
Tja Robert, ik heb tot mijn grote spijt Xenon in mijn motor... ik kan er niet mee uit de voeten, in het donker zie ik niet veel, daarom blijf ik lekker met halogeen rijden.
Mijn ervaring is anders bij de auto. M'n broer heeft al een tijd xenon en daar zie je alles beter dan met gewone lichten.
Er valt weinig te fixen, eerst kijken of het andere weggebruikers stoort. Is dat het geval, ga ik naar de garage waar m'n broer is geweest voor het afstellen. Ik dacht namelijk dat een dealer, automatisch meer kennis, maar er kan altijd wat mis gaan. Mochten ze het daar gewoon kunnen regelen, dan ga ik dit even in hun neus wrijven bij van Iersel.Ik zou zeker teruggaan, ze moeten het goed fixen!
- arjan_m
- MG-R Core
- Contacteer:
RobertD schreef: Iemand al eens bij Van Iersel geweest in Horn. Zag er trouwens wel een mooie 75 staan uit 2004
Daar ben ik pas nog geweest, ik heb daar mijn 75 gekocht.
Die grijze heb ik ook zien staan idd. Op zich mooi, alleen jammer dat ze het Rover logo gemonteerd hebben als Mercedes ster......

Verder is het een 2.5 V6, met leuke opties... Op zich aan de prijs, maar ze geven ook een leuke prijs terug voor een eventuele inruiler, dus dat heft elkaar op.
Verder vind ik het een prima garage, met Frank is in alle redelijkheid heel goed mee te praten.
Heb je toevallig mijn oude A6 dan ook bij van Iersel gespot????
Laatst gewijzigd door arjan_m op wo okt 06, 2010 8:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
-
RobertD
haha ik heb wel een a3 gezien 
Maar wat ik humor vind, is dat ik klaag over de lampen. Te hoog afgesteld enz. Ik geirriteerd en ik ga even kijken. Wat zie ik, bij de motortjes om de hoogte te verstellen iets waar ik een imbus op kan zetten ik kon hem omlaag en omhoog schroeven.
Noujah zoals ik al zei kan ook een slechte ervaring van mij zijn. Ik werd inderdaad heel netjes begroet. En ik had het gevoel dat ik ook goed daar zat.
Nu kan iemand een slechte dag hebben gehad en dat ik hierdoor een slechte ervaring heb bij hun. Ok, ik ga morgen even bellen en kijken hoe ze reageren.
Maar wat ik humor vind, is dat ik klaag over de lampen. Te hoog afgesteld enz. Ik geirriteerd en ik ga even kijken. Wat zie ik, bij de motortjes om de hoogte te verstellen iets waar ik een imbus op kan zetten ik kon hem omlaag en omhoog schroeven.
Noujah zoals ik al zei kan ook een slechte ervaring van mij zijn. Ik werd inderdaad heel netjes begroet. En ik had het gevoel dat ik ook goed daar zat.
Nu kan iemand een slechte dag hebben gehad en dat ik hierdoor een slechte ervaring heb bij hun. Ok, ik ga morgen even bellen en kijken hoe ze reageren.
- arjan_m
- MG-R Core
- Contacteer:
Bel ze even, en vraag meteen eens hoe het zit met mijn hoofdsteun
Ik heb nog wat tegoed van hem......

My MG-Rover history:
-
RobertD
hahaha, en ik vond het embleem ook maar apart. Maar de voorkant vond ik wel vet
sportief uiterlijk
maar ook wat afgekeken van volgens mij een RR phantom? Volgens mij
Ik zal je naam noemen en vervolgens aangeven dat jij hem hebt aangeraden
dan moet hij wel het gevoel hebben dat hij z'n naam moet zuiveren 
Ik zal je naam noemen en vervolgens aangeven dat jij hem hebt aangeraden
- arjan_m
- MG-R Core
- Contacteer:
Hij heeft 3 RR's staan, Phantom weet ik niet....
Eentje Was wel een hele dikke (ook vrij nieuw), moest maar * kuchekuch * 84000 euri *kuchekuch* kosten....
Twee V6'en en één V8.... Leuk voor erbij anders.....
Ik ben benieuwd naar zijn reactie, laat het maar weten...
Dan laat ik wel weer weten wat hij tegen mij zei.
Eentje Was wel een hele dikke (ook vrij nieuw), moest maar * kuchekuch * 84000 euri *kuchekuch* kosten....
Twee V6'en en één V8.... Leuk voor erbij anders.....
Ik ben benieuwd naar zijn reactie, laat het maar weten...
Dan laat ik wel weer weten wat hij tegen mij zei.
My MG-Rover history: