US module knipperlichten
-
type3
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Robbrm
- MG-R Fanatic
liefst die ook niet.. gewoon solderen! anders krijg je vroeg of laat storingen erintype3 schreef:Dit is dus wat je nodig hebt:
http://www.rdae.nl/kabelschoenen-div/sn ... Path/44_82
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today"
-
littldevil
- Robbrm
- MG-R Fanatic
dat is waar, maar als je er even de tijd voor neemt en netjes af isoleert dan is het een stuk netter en minder storingsgevoelig
bij trekhaken krijg je die ook meestal, heb al is een met die dingen aangesloten en was wel sneller maar klant kwam wel terug (ja.. de kostblokjes wel goed gedrukt) nu solderen we alles en niemand komt terug.
bij trekhaken krijg je die ook meestal, heb al is een met die dingen aangesloten en was wel sneller maar klant kwam wel terug (ja.. de kostblokjes wel goed gedrukt) nu solderen we alles en niemand komt terug.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today"
- tomcat.t16
- MG-R Core
Kabelschoentjes zijn in de auto de beste oplossing, als je met loodvrije tin soldeert heb je kans dat de verbindingen breken als ze onderhevig zijn aan veel trillingen.
Loodvrije tin is sinds ??? bij wet verboden, ik gebruik het lekker nog steeds, maar de verbindingen zijn echt een stuk minder degelijk.
Loodvrije tin is sinds ??? bij wet verboden, ik gebruik het lekker nog steeds, maar de verbindingen zijn echt een stuk minder degelijk.
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuoRover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
-
littldevil
- tomcat.t16
- MG-R Core
Klopt... als je nog tin met lood hebt wel ja. Zelf gebruik ik zoveel mogelijk kabelschoentjes. Maar mijn dashboard kabelboom heb ik ook met lood gebakkenlittldevil schreef:ik heb nog een halve kilo tin + lood liggen ( waar school al niet handig voor is) en dan in combinatie met een krimpkous er over is dat enorm stevig persoonlijke mening
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuoRover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997