kortsluiting (?) centrale vergrendeling / kofferslot
-
kurtie
Bedoel je aan de achterzijde? Of de vleugel vooraan?JD schreef:Je kunt als je achter je auto staat aan de rechterkant ( bijrijderskant ) de bekleding bij je wielkast loshalen.
Daar loopt de bedrading langs
Ondertussen heb ik nog enkele keren een doorgebrande zekering gehad, dus het zal toch niet in het kofferslot zitten, maar ergens in de bedrading.
-
J
ik heb precies het zelfde met een rover 214 ook het kofferbak slot werkt niet meer op de cv, en voor de rest precies het zelfde, met die nood code strat hij wel soms opeens maar als hij dan weer op alarm gaat doet hij nix meer en de kastjes van de cv daar reageert hij dan ook niet meer op! en de kastjes zijn 100 % inorde.
weet iemand ondertussen al wat meer?
gr joseph
gr joseph
-
FMB
- rover-ppd
- MG-R Addict
Wel al bij het scharnierpunt onder het rechter rubber gekeken?J schreef:ik heb precies het zelfde met een rover 214 ook het kofferbak slot werkt niet meer op de cv, en voor de rest precies het zelfde, met die nood code strat hij wel soms opeens maar als hij dan weer op alarm gaat doet hij nix meer en de kastjes van de cv daar reageert hij dan ook niet meer op! en de kastjes zijn 100 % inorde.
gr joseph

-
littldevil
-
J
nou brand elke keer als je hem opent of op slot doet de zekering onder de motorkap van de cv door ik denk tog dat het met 1 van de motortjes heeft te maken, die ratelen ook een beetje en dan brand de zekering door, nieuwe zekering erin en hij doet t weet tot je hem weer op slot doet, alleen reageerd hij daarna soms niet meer op de afstandbediening.
J schreef:nou brand elke keer als je hem opent of op slot doet de zekering onder de motorkap van de cv door ik denk tog dat het met 1 van de motortjes heeft te maken, die ratelen ook een beetje en dan brand de zekering door, nieuwe zekering erin en hij doet t weet tot je hem weer op slot doet, alleen reageerd hij daarna soms niet meer op de afstandbediening.
al bij dat rubber gekeken?
-
J