Ben ik weer vandaag ga ik voor het eerst klussen aan me auto!
Ik ben echt benieuwd hoever we komen? Ik heb er helemaal zin in.
1. De bedoeling deze dag is eerst de onderdelen voor de buitenkant bij de sloop halen. Daarvoor wil ik jullie bedanken voor de tips.
2 uit elkaar halen van de voorkant om te kijken wat er aan de hand is en wat ik heb beschadigd
en dan denk ik dat we voldoende dingen hebben gedaan?
Mijn planning voor deze auto is om het nu rijdend te krijgen om het daarna als volgt bij van noort of lievaart mijn distributie riem te laten vervangen en eventueel te laten kijken wat ik nog aan de auto kan vervangen.
Ik wil minimaal eigenlijk 5jr met me auto doen dus motorisch moet die goed zijn en veilig.
ik hou jullie wel op de hoogte wat er allemaal gebeurt!
ciao ik ga lekker klussen:D







