Aan me auto beginnen! Yeah :D

214 216 218 220 25
hendrikdudu

Aan me auto beginnen! Yeah :D

Bericht door hendrikdudu »

Hallo mensen,
Ben ik weer vandaag ga ik voor het eerst klussen aan me auto!
Ik ben echt benieuwd hoever we komen? Ik heb er helemaal zin in.

1. De bedoeling deze dag is eerst de onderdelen voor de buitenkant bij de sloop halen. Daarvoor wil ik jullie bedanken voor de tips.

2 uit elkaar halen van de voorkant om te kijken wat er aan de hand is en wat ik heb beschadigd :( maar ja het komt allemaal goed! Never give up!! :)

en dan denk ik dat we voldoende dingen hebben gedaan?

Mijn planning voor deze auto is om het nu rijdend te krijgen om het daarna als volgt bij van noort of lievaart mijn distributie riem te laten vervangen en eventueel te laten kijken wat ik nog aan de auto kan vervangen.
Ik wil minimaal eigenlijk 5jr met me auto doen dus motorisch moet die goed zijn en veilig.

ik hou jullie wel op de hoogte wat er allemaal gebeurt!

ciao ik ga lekker klussen:D
Gebruikersavatar
Rvelleko
MG-R Freak
Berichten: 2647
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 7:41 pm
Woonplaats: Wateringen

Bericht door Rvelleko »

Succes :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dr Doggystyle
Beheerder
Berichten: 26498
Lid geworden op: vr feb 06, 2004 3:29 pm
Woonplaats: het MG-R Forum

Bericht door Dr Doggystyle »

Das goed nieuws :mrgreen:
succes met het fixen
LEF MG ZS180 06-05-23-nu
PBT MG ZS120 26-02-22-nu
IAP Rover 75 Tourer MK2 V6 11-8-21 tot 13-7-24 RIP
JBR Rover 45 MK1 V6 4-10-2020 tot 9-5-21 99-GP-GT
LVD Rover 400 Tourer 2018 tot 11-8-21 LZ-PS-02 RIP
PBT Rover 45 MK2 2011- 2017 03-PG-GN RIP
LQW Rover 200Vi 2010-2012 67-DG-VJ
LVD Rover 416si 2003-2011 RV-FN-98 RIP
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Bericht door JD »

succes :D
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Gebruikersavatar
Grade
MG-R Addict
Berichten: 436
Lid geworden op: za jul 04, 2009 5:33 am
Woonplaats:
Locatie: Heerenveen

Bericht door Grade »

suc6 ik zou 2 en 1 omdraaien trouwens, eerst maar eens kijken wat er allemaal stuk is....

wat was de km stand ook alweer?
''it's a rover, the engine won't turn over''

Rich hall
JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Bericht door JD »

laag
meen iets van 70k
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Gebruikersavatar
rover-ppd
MG-R Addict
Berichten: 391
Lid geworden op: ma jun 30, 2008 9:03 pm
Woonplaats:
Locatie: Oud-Beijerland

Bericht door rover-ppd »

hendrikdudu schreef: je antwoord op je vraag is !
nu staat mijn kmteller op 83.900km
Afbeelding
hendrikdudu

yep weer een dag voorbij

Bericht door hendrikdudu »

yep mensen,

Weer een dag je voorbij en een stap dichterbij om mijn rover weer te rijden. :D

Vandaag niet veel gedaan.
Even alles op een rijtje gezet wat er vervangen moet worden.
Morgen gaat de chassie recht getrokken worden en ook de onderdelen die gereserveerd zijn, worden opgehaald.

Dan even een radiator, filter en een airco pomp regelen.
Dan zijn we weer een stapje dichterbij:D

http://jokerhen.hyves.nl/album/48834521 ... 83/0/551N/

http://jokerhen.hyves.nl/album/48834521 ... _state__=1

dit zijn mijn foto's die ik vandaag heb gemaakt dan zie je me schade Maar alles komt wel goed!

fijne avond mensen

Mijn aantal km is 84.000 dus vandaar dat ik mijn distributie riem wilt vervangen. Om nog lekker lang met de auto te kunnen doen! :D

Bedankt voor jullie reacties
:lol:
BarryBrm

Bericht door BarryBrm »

Ik zou zeggen gooi der een mg zr voorkant op :lol:
Tis wel een heel werkje maargoed komt wel weer goed..
zo'n voorfront ( waar je je bumper aanhangt ) is ook niet zo duur hé, moest k toen ook bijna een hebben voor me oude rover.
JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Bericht door JD »

sjah, en als t toch moet vervangen :roll:
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
hendrikdudu

yeahhh ik ben nu super happy

Bericht door hendrikdudu »

Vandaag was weer een geweldige dag. Ik dacht ik ga kijken of het gelukt was bij de garage met het recht trekken van mijn chassie!

Begon mijn monteur te zeggen de chassie is gebroken het moest naar de sloop worden afgevoerd. Ik dacht jij bent lollig!!!

en daar stond die dan! De schoonheid.
Mijn rover klaar om gereden te worden. :D

Hij had het als verrassingen voor mijn gedaan. Hij had gister tot 0.00u door gewerkt om alles af te krijgen.

Echt een geweldige man is dat.
Er zijn nog een paar kleine dingen die vervangen moeten worden en dat zou hij dinsdag voor me doen. Zoals een oliefilter doen en een nieuwe luchtfilter en de motor kap een beetje bij stellen.

Morgen of zondag maak ik wel een paar foto's.

Ik vind het helemaal geweldig! echt dope.

:D
Gebruikersavatar
Johnny_D
MG-R Freak
Berichten: 5202
Lid geworden op: za jun 23, 2007 12:17 pm
Woonplaats: Alblasserdam

Bericht door Johnny_D »

goed nieuws man
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club


Afbeelding
rover coupe register nl
Gebruikersavatar
Grade
MG-R Addict
Berichten: 436
Lid geworden op: za jul 04, 2009 5:33 am
Woonplaats:
Locatie: Heerenveen

Bericht door Grade »

ha, mooi verhaal :D ben benieuwd naar de foto's
''it's a rover, the engine won't turn over''

Rich hall
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5976
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

idd goed nieuws!!

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
BarryBrm

Bericht door BarryBrm »

haha Gaaf... Dan kun je nu eindelijk gaan genieten van je auto :lol:
hendrikdudu

Daar ben ik weer!

Bericht door hendrikdudu »

Ja mensen ik heb echt genoten dit weekend van me auto.
Vandaag ga ik even de laatste paar kleine reparaties regelen voor me auto.
Zoals de motor kap afstellen, de rubber bij me dakraam vervangen, lichten afstellen en een kleine buurt geven.

Het is een mooie dag vandaag. Weer chillen met me rover. :D

zoals beloofd toch een paar foto's:D

http://jokerhen.hyves.nl/album/48834521 ... 97/0/cqjD/

http://jokerhen.hyves.nl/album/48834521 ... _state__=3

http://jokerhen.hyves.nl/album/48834521 ... _state__=4

http://jokerhen.hyves.nl/album/48834521 ... _state__=5

Jaman ik ben helemaal happy!!!

Rover rijden is de BOM! :D
Plaats reactie