en wat moet ik dan overnemen van een MPI?
ECU, inlaatspruitstuk, luchtinlaat?
compleet blok ombouwen is geen optie.
SPI is uit 1991

(voorbeeld, dit is geen foto van mijn blok)

uitlaatspruitstuk, evt uitlaat, brandstof pomp i.d. tank, motor kabelboom etc. etc.scubafreak schreef:is het mogelijk om een SPI blok om te bouwen naar een MPI blok?
en wat moet ik dan overnemen van een MPI?
ECU, inlaatspruitstuk, luchtinlaat?