Ik heb een 200 Vi met een, van mdf en met bekleding bedekte, hoedenplank met 2 JBL speakers cs 396a, maar wil eigenlijk mn auto eigenlijk helemaal standaard hebben. Wil iemand zijn hoedenplank ruilen voor de mijne? Een kleine bijbetaling van 25 Euro voor de speakers lijkt me redelijk!
Groet,
Ronald
