Vandaag "even" de koppakking en kop vervangen van de Turbo.
Geloof het of niet, 5 uurtjes werk :P. Nu alleen nog vloeistoffen vullen en starten.
Distributieriem heb ik gewoon teruggeplaatst (heeft 500km gelopen)
Kopbouten heb ik gewoon teruggeplaatst (KX type zijn geen rekbouten)
Nu maar hopen dat het allemaal goed is :P
Koppakking vervangen 2.0 turbo
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
Koppakking vervangen 2.0 turbo
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuoRover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997

