Richtingaanwijzer naar rechts weigert vaak
-
David
Richtingaanwijzer naar rechts weigert vaak
Beste mensen,
Ik zal me ff voorstellen. Ik ben een nieuw lid sinds deze week. Het doet me deugd dat er zoveel mg-rover fans zijn. De aantal keren dat ik een andere Rover zie rijden in mijn omgeving zijn op 1 hand te tellen. Ik rij een 1997 Rover 216 Si CVT, maar mijn richtingaanwijzer naar rechts weigert vaak dienst. Naar links doet ie het normaal. Iemand een idee wat dit kan zijn en is dit duur om te verhelpen.
Alvast bedankt.
Ik zal me ff voorstellen. Ik ben een nieuw lid sinds deze week. Het doet me deugd dat er zoveel mg-rover fans zijn. De aantal keren dat ik een andere Rover zie rijden in mijn omgeving zijn op 1 hand te tellen. Ik rij een 1997 Rover 216 Si CVT, maar mijn richtingaanwijzer naar rechts weigert vaak dienst. Naar links doet ie het normaal. Iemand een idee wat dit kan zijn en is dit duur om te verhelpen.
Alvast bedankt.
-
tummeke
Hey welkom hier.. Stel jezelf ook even voor in "even voorstellen" 
Wat je richtingaanwijzer betreft.. Tsjah.. Hoe gaat het precies?
Je doet je pookje omhoog.. en dan? Niks?
Of wil je pookje gewoon uberhaupt niet omhoog?
Even iets duidelijker omschrijven
Ik heb eventueel nog een halve rover 200 liggen, dus heb ook een nieuw pookje enzo mocht dat het probleem zijn..
Wat je richtingaanwijzer betreft.. Tsjah.. Hoe gaat het precies?
Je doet je pookje omhoog.. en dan? Niks?
Of wil je pookje gewoon uberhaupt niet omhoog?
Even iets duidelijker omschrijven
Ik heb eventueel nog een halve rover 200 liggen, dus heb ook een nieuw pookje enzo mocht dat het probleem zijn..
-
David
-
tummeke
Dan moet het in je pookje zitten..
Als het helpt om je pookje te bewegen moet het in de schakelaar zitten..
Ik dacht eerst aan je clignolateur, omdat ie te snel gaat.. Maar als het bewegen van je pook helpt MOET t dat wel zijn..
Probeer de basis van je pookje eens schoon te blazen met een compressor ofzo.. misschien is het gewoon een slecht contact..
Als het helpt om je pookje te bewegen moet het in de schakelaar zitten..
Ik dacht eerst aan je clignolateur, omdat ie te snel gaat.. Maar als het bewegen van je pook helpt MOET t dat wel zijn..
Probeer de basis van je pookje eens schoon te blazen met een compressor ofzo.. misschien is het gewoon een slecht contact..
-
tummeke
-
frankensink
ik heb ongeveer hetzelfde probleem, vaak als ik mijn knipperlicht aanzet werkt hij niet, de laatste tijd gaat hij vaak helemaal niet meer uit ook niet naar meerde malen aan en uitzetten, de auto aan en uit zetten en soms werkt het na 30 keer als je de alarmlichten aanzet.... heel vervelend en gevaarlijk Wanneer dit gebeurt hoor je trouwens een heel snel tikkend geluid, heeft een van jullie een idee waar het aan licht???
De ruitenwisser blijft overigens ook hangen alleen de stand waar de ruitenwissers het constant don, doet het normaal de rest blijft hij hangen ergens midden op het raam... als je de hendel naar beneden houd gaat hij wel gewoon verder maar moet je goed timen dat de wisser naar beneden is.....
Heeft iemand een idee?
De ruitenwisser blijft overigens ook hangen alleen de stand waar de ruitenwissers het constant don, doet het normaal de rest blijft hij hangen ergens midden op het raam... als je de hendel naar beneden houd gaat hij wel gewoon verder maar moet je goed timen dat de wisser naar beneden is.....
Heeft iemand een idee?
-
JeroenH
Ruitenwisser is een Rover kwaal. Ff "nieuw" ruitenwissermotortje halen op de sloop in de hoop dat die er geen last van heeft... Is bij mij ook goed gegaan.
Richtingaanwijzer weet ik niet. Heb je toevallig de laatste tijd het stuur er nog af gehad? Dan kan er wat verdraait/verschoven zijn binnenin, moet je dat ff recht zetten. Anders heb ik geen idee...
Richtingaanwijzer weet ik niet. Heb je toevallig de laatste tijd het stuur er nog af gehad? Dan kan er wat verdraait/verschoven zijn binnenin, moet je dat ff recht zetten. Anders heb ik geen idee...
-
frankensink
-
tutuur