vraag over remmen r25
vraag over remmen r25
De remmen van mijn rover hebben nu ongeveer hun beste tijd gehad ( na 50.000 km)
Nu zitten er nu gewone ( fabrieksaf ) schijven onder.
Ik kan nu niet echt zeggen dat ik hier heel erg tevreden over ben.
Nu heb ik contact met een leverancier op het werk gehad voor een setje brembo schijven. Volgens hem waren dit geventileerde schijven. T rare vind ik dat ik dr nu geen geventileerde schijven onder heb zitten.
Hoe zit dit nu? , heb ik verkeerde informatie gekregen of kan ik deze gewoon vervangen voor geventileerde schijven zonder dat ik dr andere klauwen onder moet zetten?
is voor een rover 25, bj 2000 103 pk
Nu zitten er nu gewone ( fabrieksaf ) schijven onder.
Ik kan nu niet echt zeggen dat ik hier heel erg tevreden over ben.
Nu heb ik contact met een leverancier op het werk gehad voor een setje brembo schijven. Volgens hem waren dit geventileerde schijven. T rare vind ik dat ik dr nu geen geventileerde schijven onder heb zitten.
Hoe zit dit nu? , heb ik verkeerde informatie gekregen of kan ik deze gewoon vervangen voor geventileerde schijven zonder dat ik dr andere klauwen onder moet zetten?
is voor een rover 25, bj 2000 103 pk
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
nee
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
21= geventileerd
13= niet-geventileerd
13= niet-geventileerd
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
-
WouterRover25
Het lijkt me toch niet dat de klauwen ook schijven aankunnen met 8mm verschil?? Ik vraag dit aangezien ik zelf ook aan het kijken ben voor nieuwe remschijven.. Is prima zelf te doen (vergeet niet je remvloeistof af te tappen JD).
Ik heb met mijn vorige auto overigens hele goede ervaring met Brembo Max (ziet er een beetje vreemd uit, maar meer remkracht!). Had ze toen met Lucas blokken, ook prima.
Heb ze toen gekocht bij deze lui, http://www.tuning-automaterialen.nl/ass ... rialen.nl/
Prima prijzen en goede service, zat toen zelfs een gratis flesje remvloeistof bij
Ik heb met mijn vorige auto overigens hele goede ervaring met Brembo Max (ziet er een beetje vreemd uit, maar meer remkracht!). Had ze toen met Lucas blokken, ook prima.
Heb ze toen gekocht bij deze lui, http://www.tuning-automaterialen.nl/ass ... rialen.nl/
Prima prijzen en goede service, zat toen zelfs een gratis flesje remvloeistof bij
-
WouterRover25
das altijd gunstig 3 setjes tegelijk kopen
Ben dr alleen nog niet helemaal uit wat ik ga doen
Ben dr inmiddels achter gekomen dattie zo slecht remt omdat mn blokken verbrand zij ( glazig ) . T probleem zit hem waarschijnlijk in de rem cilinders, die Komen niet helemaal goed terug denk ik.
Als heel lichtelijk rem piepen ze ook
Ben dr alleen nog niet helemaal uit wat ik ga doen
Ben dr inmiddels achter gekomen dattie zo slecht remt omdat mn blokken verbrand zij ( glazig ) . T probleem zit hem waarschijnlijk in de rem cilinders, die Komen niet helemaal goed terug denk ik.
Als heel lichtelijk rem piepen ze ook
-
WouterRover25
-
WouterRover25
-
WouterRover25
2 x Brembo remschijf voorzijde. Eur 148,52 -35%= Eur 96,- (Set)
1 x (OE) TRW/Lucas remblokset voorzijde. (links + rechts). Eur 93,42 - 35%= Eur 60,72
Dit is de offerte; voor 156 euro heb je dan superschijven van brembo (massief, dit is dus de ongeventileerde schijf). Dit is zonder verzendkosten (7.95 bij vooraf betalen, dat kunnen we splitten bij 1 bestelling). Wie heeft er interesse?
1 x (OE) TRW/Lucas remblokset voorzijde. (links + rechts). Eur 93,42 - 35%= Eur 60,72
Dit is de offerte; voor 156 euro heb je dan superschijven van brembo (massief, dit is dus de ongeventileerde schijf). Dit is zonder verzendkosten (7.95 bij vooraf betalen, dat kunnen we splitten bij 1 bestelling). Wie heeft er interesse?
-
WouterRover25