Ik heb ontdekt dat als het geregend heeft of ik mijn auto heb gewassen er links tussen het wiel en de achterlichten zeg maar wat water onder de bekleding zit. Waar kan dit vandaan komen. Heb onder de auto gekeken maar niets kunnen ontdekken. Geen roest of zo. Ik heb geen flauw idee waar dit vandaan kan komen. Iemand hetzelfde probleem (gehad)?
Groetjes
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
check je achterlichten
kit ze desnoods af (fexibele kit,nissan gebruikt dit voor hun achterlichten van de primeras en micras)
wil ook wel eens dat je achterruit lekt
veelkomende coupekwaal(roest bij de speakers dan hoedenplank als je omhoog kijkt van uit kofferruimte)
Daar zit wel roest ja, dat ga ik van de zomer ff fixen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de achterruit niet meer lekt? Ik zal binnenkort nog een keer de lamp nakijken. Bedankt voor de tips.
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Heeft iemand dit al voorgehad bij een 25 (streetwise) bouwjaar 2005?
Ik heb vandaag de verschrikkelijke ontdekking gedaan dat mijn reservewielbak 5cm onder water stond. Iemand een idee vanwaar het water zou kunnen komen?
is het water type 3 of is het ruitenwisservloeistof kan je vloeistof leiding wel eens lek zijn?, maar bij jou is het dus echt water Peter? je kan ook even met de tuinslag sproeien en kijken waar het lekt......
Ja, bij mij is het echt water, en het komt van de lampen, als ik de auto af sproei dan loopt er een beetje water door naar beneden.
Type 3, gat prikken op het laatste punt. Opschuren, verzinken met zinkspray en daarna tectyleren. Dan loopt het water er meteen uit en minder kans op roest. Heb ik ook zo gedaan.
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
bij mij is het ook echt water, ik heb geen wisser meer vanachter en de leiding van de sproeier is vanvoor afgekoppelt.
Morgen maar eens beginnen met schuren en zoeken waar het water vandaan komt.
Peter heb je dit probleem nog steeds met de andere achterlichten? Ik heb er namelijk nooit last van gehad, misschien dat bij jou oude lichten (mijn nieuwe dus :P) de seal niet helemaal goed was.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Gisteren heb ik er een liter of 10 water uit gehaald, deze nacht heeft het flink geregent, en er staat weer een bodempje in...
Iemand een idee van waar het zou kunnen komen, want vind het toch niet meer zo leuk nu
kun je niet vinden waar het wegkomt dan, even met de tuinslag en kijken waar het wegloopt, 10 liter maarliefst een kapotte rubber kan bijvoorbeeld al een probleem geven...