wanneer ga je hem ophalen Roy??
laagvliegende rechtsgestuurde 623
-
Bart-K
- The Big Boss
- Berichten: 8460
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
laagvliegende rechtsgestuurde 623
vanmiddag tussen Goirle en Hilvarenbeek een rechtsgestuurde laagvliegende 623
wanneer ga je hem ophalen Roy??
wanneer ga je hem ophalen Roy??
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
Mista T
- MG-R Core
- Berichten: 2528
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Haha .....
Dat vermoeden had ik al...
Belde vandaag al en toen was Remco een proefvlucht aan het maken...
Schiphol belde me ook om toestemming voor de start te verlenen haha
Dat vermoeden had ik al...
Belde vandaag al en toen was Remco een proefvlucht aan het maken...
Schiphol belde me ook om toestemming voor de start te verlenen haha
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi