iemand van het forum
rover 200 gesleept door volgens mij ZS
- mulder83
- MG-R Addict
- Berichten: 341
- Lid geworden op: vr feb 13, 2004 5:27 am
- Woonplaats: Straelen, Duitsland
rover 200 gesleept door volgens mij ZS
Vandaag rond 17:20 op de A73 richting roermond oprit vanaf blerick, baarlo zag ik een bordeaux rode 200 gesleept worden door een zilvere ZS
iemand van het forum
iemand van het forum
