de berijders waren weer top.
bende rovers in zantvoort
bende rovers in zantvoort
de berijders waren weer top.
-
Edgecrusher
- Striker
- MG-R Freak
- Berichten: 4729
- Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
- Woonplaats:
- Locatie: Dordrecht
Wat de organisatie betreft: waardeloos!
Ik had met Full-Speed al gezegd geen evenementen van 402 Events meer te regelen. Dat is nu definitief
.
Op het inschrijfformulier en op de website werd nooit gesproken over de mogelijkheid tot reserveren en werd nadrukkelijk vermeld dat de kaarten ter plaatse aangeschaft moesten worden. Vanochtend bleek ineens dat zowat alle kaarten al vergeven waren en dus vrijwel iedereen tot 16:40 uur moest wachten voor ze eindelijk de baan op konden
.
Ik had met Full-Speed al gezegd geen evenementen van 402 Events meer te regelen. Dat is nu definitief
Op het inschrijfformulier en op de website werd nooit gesproken over de mogelijkheid tot reserveren en werd nadrukkelijk vermeld dat de kaarten ter plaatse aangeschaft moesten worden. Vanochtend bleek ineens dat zowat alle kaarten al vergeven waren en dus vrijwel iedereen tot 16:40 uur moest wachten voor ze eindelijk de baan op konden
http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=14232SillyTC schreef: Owja, waar blijven de pics.....![]()
http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... _festival/
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=120&t=10946
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
De organisatie was waardeloos. Ten eerste was er weinig bekend over het reserveren van de kaarten om te racen. Hierdoor waren wij idd de sjaak en konden we alleen R4 groen en rood rijden.
Ten tweede hadden we toen we eindelijk R4 groen mochten gaan rijden een aardige vertraging opgelopen. Dit kwam onze rij tijd niet ten goede
Ten derde was de tijd (in mijn geval) tussen R4 groen en R4 rood zo kort dat ik bijna de baan al niet meer op kwam. Ik was even een helm halen en toen ik weer bij de poort kwam wilde ze de hekken al weer dicht doen.
Maar al met al (goede organisatie of niet) heb ik een fantastische dag gehad.
Ten tweede hadden we toen we eindelijk R4 groen mochten gaan rijden een aardige vertraging opgelopen. Dit kwam onze rij tijd niet ten goede
Ten derde was de tijd (in mijn geval) tussen R4 groen en R4 rood zo kort dat ik bijna de baan al niet meer op kwam. Ik was even een helm halen en toen ik weer bij de poort kwam wilde ze de hekken al weer dicht doen.
Maar al met al (goede organisatie of niet) heb ik een fantastische dag gehad.
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Rover 45
Rover 220TC




