Achteruitrijlichten!!
-
Rova
Achteruitrijlichten!!
Hey hey, ik heb een probleem met mijn 214si mk3.
Mijn achteruitrijlichten doen het niet meer. De lampjes zijn allemaal nog goed maar ze gaan gewoon niet aan als ik hem in zijn achteruit zet.
Heeft iemand dit probleem ook gehad of weet hoe die dit moet oplossen?
B.v.d Daniel...
Mijn achteruitrijlichten doen het niet meer. De lampjes zijn allemaal nog goed maar ze gaan gewoon niet aan als ik hem in zijn achteruit zet.
Heeft iemand dit probleem ook gehad of weet hoe die dit moet oplossen?
B.v.d Daniel...
-
Rova
Met een simpel multimetertje even de schakelaar doormeten, in de achteruit en uit de achteruit. Die schakelaar zit i.d.d. bovenop de bak, naast de adempijp.
Je kunt ook even de schakelaar eruit draaien, dan kun je van dichtbij bekijken wat eraan mankeert. Wel even de omgeving eromheen schoonmaken van tevoren zodat er geen vuil in de bak kan komen.
hAz.
Je kunt ook even de schakelaar eruit draaien, dan kun je van dichtbij bekijken wat eraan mankeert. Wel even de omgeving eromheen schoonmaken van tevoren zodat er geen vuil in de bak kan komen.
hAz.
