Rover 75 2.5v6 Black Wolf Edition met Dubbele uitlaat.

75 en 75 Tourer
tophaar

Bericht door tophaar »

Haha tja geld is inderdaad niet zo'n probleem het gaat ons door hard te werken wel goed. De ClS komt uit 2006 en had 54000 km op de teller.

MAAR gezien we al zoveel aan de rover hebben gedaan hebben we vandaag besloten hem toch nog een jaartje te gaan rijden :D

En dan doen we dit jaar de tuin opknappen en komt er een Jacuzzi.

Het grote probleem was toch wel dat het zonde is de rover weg te doen en dat we geen garage hebben en dat is toch echt nodig gezien er al jaloerse mensen in de straat wonen die mijn rover bekraste!!.
Johnny_D
MG-R Freak

Bericht door Johnny_D »

tophaar schreef: En dan doen we dit jaar de tuin opknappen en komt er een Jacuzzi.
ik voel een mg-r tuin feestje aankome :mrgreen:
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club

Afbeelding
rover coupe register nl
tophaar

Bericht door tophaar »

Nee dat was niet mijn plannetje zoals over die 33 haha ben je gek.'

Ik ben gewoon een twijfelaar en wil erg graag een Mercedes CLS maar gelukkig wist mijn vrouw me weer te bedaren (die wilde liever een Jacuzi).
p@p@zs
MG-R Core

Bericht door p@p@zs »

Als jm toch houde wil, schors m dan en zet m in de schuur.
Of breng hem hier(ik zal m vertroetelen en af en toe een stukje rijden)
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

Goed om te horen dat de 75 voorlopig mag blijven 8)
tophaar schreef:....blijkt dat er ongeer volgens zijn zeggen 30 rovers aan nl zijn met en v8 neus die geen v8 zijn!! hij had een 2.0 diesel automaat met een v8 look zeker niet verkeerd...
Zijn er ws inmiddels meer dan 30, alleen bij de dealer in Eindhoven hebben we al een flink aantal van deze zogenaamde 'Longbridge' uitvoeringen uit het buitenland gehaald.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
'08 Volvo S60 2.4 Drivers Edition -> The back-up

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
tophaar

Bericht door tophaar »

Tja daar heb je een punt laten we eerlijk zijn de rover heeft een gevoelswaarde van 16000 euro en als ik geluk heb krijg ik 9000 euro. Maar denk jij ook dat deze auto ooit een echte klassieker gaat woren??

Dit advies neem ik mee, we gaan namelijk eerst ons huisje afmaken omdat we nu twee kinderen hebben en 1 op komst zullen we toch meer gebonden aan huis zijn daarom gaan we onze plaats nu eerst doen en ons van alle gemakken voorzien. dan kunnen we thuis genieten van de zomer met de kinderen op de plaats.

Maar de Mercedes CLS AMG zal zeker de volgende auto worden of Rover China moet ons nog eens verrassen?????? maar dat beloven ze ons al vier jaar!!

Leuke POL: Welke auto zou jij na een Rover 75 wensen???

Wij in elk geval de CLS omdat deze met een Beige interieur en het model nog het meest doet denken aan de Rover 75 coupe die ooit nog zou komen.
Ben overigens nooit een Mercedes fan geweest maar na een ritje in een AMG CLS 63 ben ik overtuigd van de kwaliteit en vooral de power (die ik mis in de rover) Niet normaal die luxe en pk's!! ik werd bijna misselijk toen ik volgas gaf!! en toch bleef de auto zo handelbaar. En nog mooier het verbruik was 1 op 7 en dat doet mijn 75 met 170 pk ook?? Dat is dan ook echt een minpunt van de auto dat hij wel het verbruik heeft maar niet de power.

Maar zoals mijn vrouw al zei, Sal beter een Jacuzzi in de tuin en de rover voor de deur dan een CLS voor de deur en puin in de tuin :D Ja soms heeft een vrouw dan toch gelijk en het verstand.

Nou dan gaat ie maar in de schuur over 2 jaar :D
Mean Green

Bericht door Mean Green »

tophaar schreef:
Maar zoals mijn vrouw al zei, Sal beter een Jacuzzi in de tuin en de rover voor de deur dan een CLS voor de deur en puin in de tuin :
dat hoeft niet veel te kosten
Afbeelding
p@p@zs
MG-R Core

Bericht door p@p@zs »

:twisted:
Yme
MG-R Freak

Bericht door Yme »

Staat die bij jou in de achtertuin Mean Green? :P
tophaar

Bericht door tophaar »

Haha :D wel jammer van het merk een beetje te bitter voor een Eindhovenaar :D
Mean Green

Bericht door Mean Green »

kan ook met bavaria of ieder ander merk

staat niet bij mij in de tuin trouwens
maar als ik een tuin zou hebben had ik t cker zo gedaan
Madrettor
MG-R Fanatic

Bericht door Madrettor »

@ tophaar
Als je met de 75 1:7 rijdt, mag je met de 63 AMG blij zijn als 't bij 1:5 blijft. Zo'n 63 is gewoon een erg dorstige motor als je echt gas geeft. Maar de prestaties zijn inderdaad enorm, dat dan weer wel.
tomcat.t16
MG-R Core

Bericht door tomcat.t16 »

Als je echt hard wil gaan koop dan een hayabusha met turbo. Dan heb je pas een raket. Iets goedkoper en een stuk zuiniger. Neemt niet zoveel plaats in beslag en met een grote zijspan kan het hele gezin mee.

Mijn advies is, houd die Rover, knal er zonodig een ander blok in en over 20 jaar heb je een klassieker.
(De Rover 200 coupe staat al op de lijst met klassiekers van onschatbare waarde, daarom heb ik een oldtimer verzekering).
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
tophaar

Bericht door tophaar »

Hallo iedereen,

Dat is toch lang geleden zeg dat we hier zijn geweest.
We hebben 2 jaar geleden onze rover in de handen van ons neefje gegeven omdat we zo'n mooie auto welke ooit een echte klassieker gaat worden niet voor een habbekrats weg gaan doen.

De rede was dat we zakelijk beter een nieuwe auto konden kopen en dat werd een Abarth 500c
Afbeelding

Maar dit weekend de Abarth even geruild met de Rover omdat we hem toch miste.
Nou ons neefje is goed bezig! hij lijkt wel nieuw!!!!
Hier 2 foto's
Afbeelding
Afbeelding

Nu hij is er zo zuinig op dat we echt trots op hem zijn en samen met hem naar een meeting willen gaan....dus wanneer is de volgende meeting??

Mvg,

Sal
Plaats reactie