Pagina 3 van 3
Geplaatst: zo feb 14, 2010 11:16 pm
door Pim
Hi,
Zijn er trouwens in Nederland wel '75 2.5 die handgeschakeld zijn?
Officieel is in NL alleen de 75 2.5 automaat geleverd, maar handgeschakeld vind je af en toe wel bv. 51 - HV - SG.
Is AUG 2009 als occasion door
http://www.rovee-veenis.nl/ verkocht.
Groet, Pim
Geplaatst: ma feb 15, 2010 12:58 pm
door mixtuurorgel
Wanneer Eurlings even opschiet met z'n regeling dan is het bezit van een 2.5 minder kostbaar alleen het rijden er mee blijft een zaak van benzine meter in de gaten houden
Er mee rijden doe je alleen op zondag met een "dikke "sigaar en een mandje met "heerlijkheden".
Gr:
Lucas
Geplaatst: ma feb 15, 2010 10:49 pm
door p kiewiet
Ik gebruik mijn ZT 190 dagelijks voor woon/werk.
30 km p/dag en het gemiddelde verbruik is toch echt zo rond 1 op 7.
Nu heb ik er wel een open air filter voor zitten, maar met dit winterweer is het ook dit verbruik en maak geen hoge toeren( dan blijft de gaskabel kleven door de kou).
Zuinig rijden doe je niet in een vlotte auto.
Geplaatst: zo feb 21, 2010 12:59 pm
door Scraby20
mijn 75 rijdt 1 op 7 á 8 maar ik rij over het algemeen kleine stukken. Tank leegrijden op de snelweg haal ik 1 op 10..
Geplaatst: zo feb 21, 2010 10:13 pm
door mixtuurorgel
Is toch een dure grap voor die paar kilometers, kan haast niet meer in deze tijd , ik zou er geloof ik een gastankje in laten bouwen.
Geplaatst: ma feb 22, 2010 1:51 pm
door kerkhoff.gjwm
In Lichtenvoorde (Achterhoek) is een bedrijf dat auto's ombouwt naar aardgas. Qua techniek zijn ze dan al geschikt voor biogas en zelfs waterstof. In steeds meer landen is rijden op aardgas (en mogelijk al dit jaar biogas) al heel normaal. In Nederland stijgt het aantal aardgasvulpunten nu snel. Kun je zeggen dat je Rover 75/MG ZT (met biogas) CO2-neutraal is!!!